• pallesj

Hur många har inte hippats?

Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf

• Svar på tråden Hur många har inte hippats?
  • Hvidbrud

Iihh! Blev hippad i lördags! Gud vad kul vi hadde det! Där lurade de mig allt!

• stinakina

Min dotter jobbar extra på min arbetsplats, idag kom min mor in på besök, medans jag gick omkring bland kunderna såg jag min dotter och min mor stå med almanackan som vi har liggandes, när jag närmade mig dom, åkte den undan i en himla fart...

Ok jag är otroligt nojig nu, men jag har försökt lista ut när de tänkter ha den, har trott den 19 juli ett tag, men insåg att det lika gärna kan bli nu till helgen!

Ååhh så spännande....

Kan tillägga att jag frågade min väninna om hon ville följa med på hundpromenad den 12:e (via hundkursen jag gick med vårt senaste tillskott) en 7 km lång promenad i skog och mark, med "hunduppgifter" efter vägen (vad vet jag inte riktigt, man ska få hunden att göra nåt iallafall)
    Hon har själv en trasselsudd som kanske skulle gilla detta (jag vet att väninnan inte gärna gör sånt*hi hi*) men hon verkade ovanligt "på" när jag frågade, kan ju vara så att hon vill invagga mig i nån slags falsk trygghet...

• Snart fru Nilsson

Tror inte att det blir någon för min del, är i och för sig 1 månad kvar men har inte allt för stora förhoppningar.

• chamor

Jag hoppas jag klarar mig!!! Men vi får väl se.. De har tre helger på sig och jag har klargjort att det inte funkar att de tar mig på jobbet då vi är underbemannade under sommaren. Vill inte ha hippa heller! Definitivt inte en av pinsam art. Hade däremot tyckt det varit roligt med fallskärmshoppning eller något Men men.. Tycker hippor är allmänt jobbiga :P

Vi får väl se.. Är enormt stressande när man som jag nu, har tre helger kvar och då behöver man dem till bröllopet men vågar inte planera något ifall någon får för sig att man ska bli hippad.... Jobbar typ 150% och hinner liksom inte riktigt med och behöver den tiden känns det som..

• chamor

Hoppas verkligen inte de tar ledigt åt mig på jobbet.. Slitet som ett djur att få ihop timmarna till 3 veckors bröllop+resa! (Var utomlands ganska nyss)... Lite anti jag vet men vill liksom inte ju!

• blommisen

Förstår att du kan ha mycket med jobb men se det som att dina vänner gör detta för dig och inte för sig själva, så känns det säkert bättre.

Förstår att du inte vill mista dina jobbtimmar men du gifter dig en gång i livet ( förhoppningsvis ) och kanske får en hippa och då är det väl värt det?

Verkar som att du är väldigt nervös inför bröllopet, ta det lugnt och tänk efter vad du är nervös över, ni kommer svara Ja till varandra och allt annat har mindre betydelse. går nåt fel med annat så hjälps ju alla åt med det.

Lycka till

chamor skrev 2008-07-08 15:44:53 följande:
    Jag hoppas jag klarar mig!!! Men vi får väl se.. De har tre helger på sig och jag har klargjort att det inte funkar att de tar mig på jobbet då vi är underbemannade under sommaren. Vill inte ha hippa heller! Definitivt inte en av pinsam art. Hade däremot tyckt det varit roligt med fallskärmshoppning eller något Men men.. Tycker hippor är allmänt jobbiga :P Vi får väl se.. Är enormt stressande när man som jag nu, har tre helger kvar och då behöver man dem till bröllopet men vågar inte planera något ifall någon får för sig att man ska bli hippad.... Jobbar typ 150% och hinner liksom inte riktigt med och behöver den tiden känns det som..
  • chamor

Alltså.. Jag är inte så jätteför själva hippandet och det känns som om jag visste när/om det kom så kunde jag slappna av.. Nu så vågar man inte boka in någonting för att man är rädd att man förstör deras planer om de nu har några. Har egentligen bra koll på bröllopet men jag behöver de här helgerna för att få klar vissa saker... Därför skruvar jag upp mig för att jag inte vet hur jag vågar planera.. Tror dock att de finns risk att de hippar mig. Vet att vänner som inte pratat på flera år har ringt varandra (de avskyr egentligen varandra) så.. Nåt är nog på g...

• Hedebris

nu börjar jag bli otålig...

bara 3 möjliga helger kvar att ha hippan

• csnh4959

Jag får ingen hippa heller vad jag vet. Hintade min kompis, men ingen reaktion. Önskar mig gärna en , men vill gärna att den kommer spontant från en vänner.

• aikidoaasa

Vad synd att visa av er inte blivit hippade... men i vissa fall kanske det är bättre. Har hört om hippor och svensexor om har gått alldeless över styr.

Svar på tråden Hur många har inte hippats?