Hur många har inte hippats?
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Jag har inte blivit hippad och kommer ej heller bli det. Gifter mig imorgon och det är ingen som vet det, vi gifter oss på vår dotter dop. Folk får veta i kyrkan imorgon. Jag är ganska glad att inte bli hippad, förstår inte varför man ska skämmas ut och göra massa knäppa saker.
Iaf lite skönt att man inte är ensam om att inte blivit hippad
Jag gifter mig oxå den 12 juli och fick ställa in min första hippa... var jättesjuk!! Så trist. Så jag vet inte heller när den blir, kan bli efter bröllopet oxå eftersom många har bokat upp sig.
Men jag förstår er som är besvikna om ni inte fått någon. Det behöver ju inte bli så pretantiöst eller dyrt. Och det behöver inte bli en heldag heller. Man har ju ett ansvar som vän eller tärna att överrska på något sätt, tycker jag!
Gifter mig 5 juli och har ej heller blivit hippad, men hade inte ens trott att jag skulle bli det men min blivande tog dem för några dagar sedan, så nu väntar jag....
Får se när det blir av om det blir av, vill ej spökas ut heller utan i sånafall en lugn skön dag/kväll.
Jag tror att jag blir det i morgon. Pratade med en av mina vänner för ett tag sedan och sa att jag skall jobba lördagen den 28de, men hon sa att jag inte fick göra de. Så jag tar det som att jag kommer att bli det i morgon... Spännande! Min blivande kommer inte att få någon svensexa.. tror att han blev lite besviken över det. Hade nog förväntat sig att de skulle hitta på något kul till honom. Men så kan de vara..
Hoppas du inte är allt för ledsen över att inte ha blivit det. Annars kan du ju fråga om de inte vill göra något såhär i efterhand?
Kul att bröllopet blev lyckat!
Jag gifte mig ju har i London och blev ej hippad da jag inte har nagra nara vanner har. Men vill valdigt garna bli hippad i efterskott nar vi kommer till Sverige nasta gang och ska ha brollopsfest. Ska namna det lite...
Men vad trist for TS och er andra som inte blev det!!
Lycka till och GRATTIS i forskott!!! Du maste beratta sen hur det gick, hur folk reagerade. Ar det ingen som vet?!
gifter mig den 30/8 och än så länge har jag inte blivit hippad, jag har det ganska bra för jag jobbar jämna helger och min man ojämna så jag tror inte att det blir någon hippa för mig, men man vet aldrig vad ens kompisar kan göra.... dom kanske dyker upp när man minst anar det och har fixat barnvakt och allt, så man ska nog int räkna bort sig riktigt än då det är ett tag till. Hade varit roligt med en hippa men jag vill ju inte bli utsatt för någon förnedring....
jaja, vi får se vad som händer, det är trots allt 2 månader kvar så mycket kan hända........
pluggisen,
då gifter vi oss samma dag, kul
Jag tror nog dina vänner fixat barnvakt
Allt går att fixa + kanske du tror att du ska jobba en viss helg så är det kanske fixat redan m arbetsgivaren när det är dax...
Har läst o själv varit på många möhippor!
Själv blir jag tokig, vill veta vilken dag...men om jag känner mina vänner så blir det säkert lör innan bröllopet. Allt för
att jag ska nervös & nyfiken hela sommaren.
lilja x2,
varför tror du att din blivande ej får någon svensexa?
Kanske du kan kolla m hans vänner?
Min blivande har redan fått sin svensexa, tidigt men då blev han ORDENTLIGT överraskad
(förra veckan!)