Hur många har inte hippats?
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Nu är jag hippad, 4 dagar före bröllopet blev det!! =)
Inte blivit hippad, tvivlar på att jag blir det då de som jag skickat gästlistan till ej har tid (de har sagt ifrån).
Jag gifte mig utomlands i början av juni men vi hade en fest under sommaren. Trodde att min tärna skulle fixa nåt men inte.....Lite besviken eftersom jag själv var med och ordnade möhippan åt min tärna som gifte sig förra året. Hennes värsta farhåga med sin hippa var att det inte skulle bli av så jag trodde då att jag skulle få en. Nu har det gått så lång tid så jag vet inte om det behövs heller. Blir det en nu så här långt i efterskott så är det väl för att hon har lite ågren. Ja, ja ha det bra alla och njut på era hippor.
vi är ju alla olika och en del av dina vänner kanske känner obehag av att vara tvugna att utsåtta sin käraste och finaste vän för denna sed som egentligen går ut på att fira sin sista frihet trots att man egentligen skulle i så fall fira att man funnit sitt livs kärlek !
allt har ju två sidor... se det som en välgärning att slippa bli utspökad !
Jag har inte fått någon hippa än och min tärna verkar inte fixa någon heller... är ganska besviken då hon inte verkar vara så intresserad av någon av sina uppgifter... kan jag välja någon annan tärna 4 veckor innan bröllopet! hon har inte svarat eller ringt upp mig på flera veckor...????
Ni som inte blivit hippade, hur stort/litet bröllop ska ni ha eller har haft? Vi kommer troligen bara bjuda den allra närmaste familjen och då blir det antagligen ingen hippa...
Vi hade inget stort bröllop, bjöd närmsta fam och vänner, men blev inte hippad av mina vänner
Jag är ganska säker på att det inte blir någon hippa för mig. Vi kommer ha ca 50 gäster på bröllopet. Jag har ingen tärna (som annars kanske skulle ordnat något) och jag bor 50 mil från bröllopsorten och har mina vänner utspridda över hela landet, och lite utomlands också för den delen. Så en hippa är nog ett omöjligt projekt tyvärr. Min sambo får en svensexa i alla fall, han har alla kompisar samlade i Stockholm och han har blivit beordrad att åka ner dit nästa helg.
vi kommer ha 50 gäster, har gett ut gästlista och då har dessa personer hört av sig och sagt att om jag tror de ska ordna nått så har de inte möjlighet... vill ju inte tjata, räcker med listan liksom... finns inga andra att direkt skicka till heller
Jag både vill och inte vill bli hippad...
Jag vågar inte tro på nån hippa. Min m2b blev svensexad igår och jag tycker det är jättekul för honom för han fick en jättekul dag men jag tror inte nån av mina kompisar anser sig ha tid för nån hippa. Fast visst skulle det vara kul och jag är rädd att jag kommer bli lite besviken faktiskt om det inte blir fast det ska man väl inte bli. Är ju en bonus om folk har tid att ställa upp på en kul dag för en. Tror mina systrar som är tärnor gör ett försök men tror inte de får ihop nåt...Vi har 85 gäster och jag tycker egentligen att det är kul bara det, att ALLA tackat ja till bröllopet i a f
Gifter mig på lördag och blev hippad i lördags!
Det var den absolut roligaste dagen hittills i mitt liv!!
Det e så underbart att ha så många fina vänner somm jag har!!