• pallesj

Hur många har inte hippats?

Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf

• Svar på tråden Hur många har inte hippats?
  • cbride

Jag fick min möhippa i lördags, 14 dagar innan bröllopet! Underbar dag, helkroppsmassage, uppdrag på stan, picknick, spela in låt i studio (hatar att sjunga), laserdome, vinprovning, middag, sminkning, "frågestund", singstar, dans...... ja, fattar inte hur vi han med allt!

• Brenda

Precis som jag, förväntar mig inte mycket heller, men skulle vara kul med en myskväll med tjejkompisarna.... men ingen säger något...och man vill ju inte fråga.

• MrsSeptember

Man blir ju exktra besviken om det inte blir något fast det sagt det :(

• jagskallgiftamig

Fick min möhippa i lördags, två veckor innan bröllopet. Spelade in en låt i studio, sålde muffins på stan, blev proffsigt sminkad och fick hårförlängningar (avtagbara) och därefter proffs-fotograferad till en secret box som skall bli morgongåva till min blivande man! Därefter blev det vallning på stan och avslutade med middag och dans halva natten!

• Millutt

Jag blev hippad i fredags, gifter mig den 30:e, jag blev utklädd till brud (nåja, inte så snygg precis), fick sälja pussar på stan(tjänade rätt bra), spela bowling, hoppa uppskjutet, sen fick jag några uppdrag som att samla tvättrådslappar från kalsonger, jag fick ihop ungefär 20, och samla äktenskapsråd. Sist gick vi ut och dansade...

• solsystem

Gifter mig den 30/8 o misstänker starkt att möhippan kommer gå av stapeln den 23/8 på min födeslsedag, men vem vet?

• Tofsetofs

Jag gifter mig 6 sept och jag vet att det kommer bli något, och att det blir denna helgen som kommer eller nästa för sista helgen innan är jag borta... spännande!

• Ankan80

Jag instämmer. Gifter mig samma dag som du och vet att det är något i görningen. Denna helg eller nästa alltså....tihi.

Tofsetofs skrev 2008-08-12 08:07:15 följande:
    Jag gifter mig 6 sept och jag vet att det kommer bli något, och att det blir denna helgen som kommer eller nästa för sista helgen innan är jag borta... spännande!
  • DollyLolly

Vi gifter oss oxå den 27 september så det e ju några helger kvar..
    Men det börjar ju närma sig..

Brenda skrev 2008-08-11 22:00:35 följande:
    När brukar man bli hippad, hur långt i förväg??? har pratat.... långt innan vi bestämde oss om möhippa, så alla tjejer borde veta hur jag vill ha det... mys, spa, vin och så... men när borde de hippa mig? gifter mig den 27 sep
  • Dsy04

jag har blivit bjudet på middag av min kompisar här i cypern o jag tror bara det blir en enkel fint middag ingen hippad här , jag känner de men inte så väl o så..så det är gullig av de att göra det.
    sen när jag kommer till sto så blir det säkert ingen där för jag har bjudit mest mina tjejkompisar från ume..så ja...

men det är inget jag kommer att sakna hehe

Svar på tråden Hur många har inte hippats?