• pallesj

Hur många har inte hippats?

Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf

• Svar på tråden Hur många har inte hippats?
  • Augustibruden 2008

Nu är det knappt 4 veckor till vårt bröllop 30/8...är sååå nervös nu.
    Men då många är på semester nu,så tror jag det blir den 23/8, men båda tärnorna skojar om "det kanske blir en en annan dag än en lördag"...så jag är såå förvirrad o nervös!
    Kan det inte bli av snart...

• jagskallgiftamig

Jag är också grymt nervös... Är ett kontrollfreak och är rädd för att tärnorna kommer att glömma bort att se till att sonen inte blir lämnad själv hemma, eller något sånt... *hemska tanke* Han är i och för sig stor, 11 år, men ändå.

• Hallon80

Med typ 2 veckor kvar till vårt bröllop...ingen hippa...tror inte jag får nån heller...Då vi valt att göra vårt bröllop litet...

• gustafmatilda
    Hallon80 skrev 2008-08-01 11:55:53 följande:
    Med typ 2 veckor kvar till vårt bröllop...ingen hippa...tror inte jag får nån heller...Då vi valt att göra vårt bröllop litet...
    Jag var övertygad om att jag inte skulle få någon hippa då jag inte bor på min hemort, och det var däromkring vi gifte oss. Jag har inte så mycket vänner i min nya stad än, så jag tänkte inte att tjejerna skulle få till det. Tre dagar innan vi skulle gifta oss kom de dock och kidnappade mig och gav mig en fantastisk kväll. Det tråkiga är att min man kom ner senare än mig och fick ingen svensexa av sina vänner. Han säger att det inte gör något, men jag tycker ändå att det är trist...

Vad jag ville ha sagt är att det inte alls är omöjligt att få till en möhippa när du har två veckor kvar till bröllopet. Den måste inte heller ligga på en fredag eller lördag, det kan bli roligt och bra ändå!
  • Hallon80
    gustafmatilda skrev 2008-08-01 12:20:55 följande:
    Jag var övertygad om att jag inte skulle få någon hippa då jag inte bor på min hemort, och det var däromkring vi gifte oss. Jag har inte så mycket vänner i min nya stad än, så jag tänkte inte att tjejerna skulle få till det. Tre dagar innan vi skulle gifta oss kom de dock och kidnappade mig och gav mig en fantastisk kväll. Det tråkiga är att min man kom ner senare än mig och fick ingen svensexa av sina vänner. Han säger att det inte gör något, men jag tycker ändå att det är trist... Vad jag ville ha sagt är att det inte alls är omöjligt att få till en möhippa när du har två veckor kvar till bröllopet. Den måste inte heller ligga på en fredag eller lördag, det kan bli roligt och bra ändå!
    Pratade med min syster om det i helgen..hon sa att hon antog att ingen skulle fixa det för min blivande...då ingen av dom står honom så nära...jag tyckte hon kunde fixa för oss båda
    Kommer också tycka att det känns dumt om jag får och inte han!
  • Humlan66

Tja jag kommer förmodligen inte att bli hippad, men vad ska man göra, det är nog bara att gilla läget :/

• akire77

Misstänker att jag blir hippad på lördag, fick några konstiga frågor kring var mina badkläder är någonstans av min sambo. Hurså frågade jag "jag bara undrade" fick jag till svar och sen lite om att jag inte fick planera in något på lördag.
    Så jag tror att det sker då. Det är sista helgen innan bröllopet, vi gifter oss den 16:e, och sen är det min födelsedag den dagen så jag antar att de tänker att det är en perfekt dag. Lite riskabelt kan jag väl tycka, tänk om jag hade tänkt ha värsta födelsedagsfesten och bjudit hem en massa människor.

Hursom helst ska det bli kul, bara jag slipper spöka ut mig och utföra en massa uppdrag på stan. Men eftersom han undrade över badkläder så hoppas jag på lite spa.

Tror dock inte att min sambo får någon svensexa. Ingen har hört av sig för att kolla hur han jobbar eller något annat och det är ju inte så många dagar kvar. Tråkigt tycker jag. Det är lungt säger han men jag tror nog att han är lite besviken.

• C123

jag är jättenervös..jag tror dom kommer imorgon! Eller torsdag eller fredag...GAH! Jag har stort kontrollbehov, sjukt läskigt det här är! Gifter mig den 23:e aug och jag vet att tärnan kommer att vara bortrest fre-sö, och nästa vecka var det något annat...så det blir nog nu....

• kassandra

Jag blir nog inte hippad inte denna helg heller

• Ninnispinnis

Misstänker att det blir på lördag...

Svar på tråden Hur många har inte hippats?