Hur många har inte hippats?
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Igår fick jag min hippa , såå kul... och samtidigt min m2b
inget för mig denna helg heller... blir nog som jag misstänkte: ingen hippa....
nä jag får nog inte heller nån... inte för att jag har förväntat mig något men...
Vi gifter oss om exakt en månad å varken jag eller min sambo har blivit hippade än..
Skulle nog faktiskt bli lite ledsen om det inte blev någon möhippa. Men jag förstår om det inte skulle bli någon.
Nästan ingen bor i samma stad som jag, utan har långt att åka..så jag skulle bli väldigt förvånad över om det skulle bli någon möhippa.
jag blir nog inte hippad !
Jag har 7 veckor kvar o jag vet att jag får en hippa.
Men NÄR? Vill veta! Har svårt för överraskningar...sååå nervös när den ska vara.
Många är ju på semester nu framöver...
Vi gifter oss 26 juli och nu är det nåt på gång har jag förstått. Fick ett brev hem från, ja jag vet inte vem/vilka, men jag skulle iaf förbereda vissa saker. Spännande det här.
igår blev jag hippad.. underbart!
Åh va kul. Vad fick du göra?
fru Bruhn här kan du läsa:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2994085.html