• chamor

Hur många har inte hippats?

Jag hoppas jag klarar mig!!! Men vi får väl se.. De har tre helger på sig och jag har klargjort att det inte funkar att de tar mig på jobbet då vi är underbemannade under sommaren. Vill inte ha hippa heller! Definitivt inte en av pinsam art. Hade däremot tyckt det varit roligt med fallskärmshoppning eller något Men men.. Tycker hippor är allmänt jobbiga :P

Vi får väl se.. Är enormt stressande när man som jag nu, har tre helger kvar och då behöver man dem till bröllopet men vågar inte planera något ifall någon får för sig att man ska bli hippad.... Jobbar typ 150% och hinner liksom inte riktigt med och behöver den tiden känns det som..

• chamor

Hoppas verkligen inte de tar ledigt åt mig på jobbet.. Slitet som ett djur att få ihop timmarna till 3 veckors bröllop+resa! (Var utomlands ganska nyss)... Lite anti jag vet men vill liksom inte ju!

• chamor

Alltså.. Jag är inte så jätteför själva hippandet och det känns som om jag visste när/om det kom så kunde jag slappna av.. Nu så vågar man inte boka in någonting för att man är rädd att man förstör deras planer om de nu har några. Har egentligen bra koll på bröllopet men jag behöver de här helgerna för att få klar vissa saker... Därför skruvar jag upp mig för att jag inte vet hur jag vågar planera.. Tror dock att de finns risk att de hippar mig. Vet att vänner som inte pratat på flera år har ringt varandra (de avskyr egentligen varandra) så.. Nåt är nog på g...

• chamor

Ingen hippa än... Ska bort i helgen och sedan är det två helger kvar! Hoppas de är mänskliga nog att låter bli om de inte kunnat få ihop till det tidigare! nu är det sjukt mycket att göra med mat och allt! Min m2b hade en minisvensexa förra veckan. De fick improvisera men hade planerat massa roligt som gick i stöpet tyvärr

• chamor

Jag vet inte om jag vill ha.. Men har sagt hela tiden att om de ska ha så måste de ha det i tid så att det inte blir sista veckorna. Blir riktigt besviken om de inte lyssnat och har något typ sista veckan!

• chamor

Jo men jag är rädd att det mest blir "att sätta dit mig" och därför gruvar jag mig.. Och som sagt så har jag ganska mycket nu och om en ledig lördag/söndag "försvinner" från planeringen så blir det grymt tungt att få det gjort senare... Men men... Har jag tur slipper jag

• chamor

Åh va skönt att iaf veta det! Jag har 2 helger kvar och vågar inte planera in något då (trots att jag jobbar mer än heltid under veckorna och stressar under veckodagarna med allt som behöver göras ifall de kommer hippa mig under helgen)... Hoppas dock fortfarande att det itne blir någon hippa..

• chamor

Nu så tror jag det är på G faktiskt.. Hade en kompis hemma igår som började fråga massa vad jag önskade och så.. Lät inte som hon varit med i planeringen så att det vara "färdigt" men som att hon iaf kanske kan styra lite.. Sa att jag typ inte kan sova för jag är oroligt :P Men om de ska göra att det inte BARA är pinsamma saker på stan utan något mer äventyrligt och en upplevelse i så fall.. Hon gifte sig förra året och är så förstående! SÅÅ skönt med såna vänner!

• chamor

Ja det låter ju misstänkt.. Jag tror det blir helgen för mig med...

• chamor

Blev inget i helgen... 11 dagar kvar.. Hoppas det inte kommer NU för nu tycker jag det är tajt ändå. Varje dag och kväll innan bröllop är det något som är inbokat..

• chamor

Usch var ut på en kompis hemsida och där stod det "jag borde planera möhippan"... Hon ska på två bröllop i augusti varav ett mitt.. Hoppas jag slipper och det är den andras möhippa.. Men tror det är min eftersom vi står varandra närmre och hon har inte så mycket kontakt med den andra tjejen så det är otroligt att hon skulle vara med och planera hennes hippa... Nu blev jag ju nervös på nytt!

• chamor

Jag vaknade kallsvettig och med hjärtklappning inatt för jag har sån panik för att jag inte vill hippas.. Förstår inte varför jag hakat upp mig så åp att jag INTE vill.. Men det är nog att jag känner mig stressad för att jag inte vet NÄR det kommer och har uppbokat viktiga saker varje dag/kväll hela veckan fram till 9e när vi gifter oss PLUS att vi ska flytta denna vecka! Så när det än kommer så är det olämpligt

Svar på tråden Hur många har inte hippats?