Hur många har inte hippats?
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Nyfiken på hur många fler som gift sig eller snart gifter sig som inte blivit hippade eller vet att de inte kommer bli det, Är lite besviken på mina vänner att de inte hippade mig men men Bröllopet blev lyckat iaf
Iaf lite skönt att man inte är ensam om att inte blivit hippad
Låter som om de flesta ändå blir eller blivit hippade, Grattis vad kul. Jag får leva lite genom era hippor hihi
Vet hur du känner, trodde mina vänner skulle kanske ha passat på när min man var iväg på sin lilla "svensexa" men inte då. Ja ja jag blev gift iaf och de verkliga vännerna kom iaf på mitt bröllop
Trodde också in i det sista men när de inte kommit helgen innan fattade jag att jag inte skulle få nån alls. Hoppas din m2b får en bra dag iaf
Hade vart kul att ha nån statistik på hur många som har blivit / inte blivit hippade,
Känns som om jag är nästan första i historien att inte få nån inte ens en lite möhippa. Men märker att det finns fler
Väldig aktivitet här inne såg jag, har inte haft dator på 2v pga flytt men ska läsa igenom allt snart. Lycka till alla ni som ska hippas, vi som inte har eller kommer att hippas kan ju hippa varandra lite här inne, kanske känns lite mindre besviket då hihi.
Vi hade inget stort bröllop, bjöd närmsta fam och vänner, men blev inte hippad av mina vänner