hon lägger sig i precis allt. Min sambo har en hund, som han hade innan han träffade mig, hunden är 4 och ett halvt och har en hel del problem, pinkar inne, bajsar inne osv. det har han alltid gjort och vi har varit hos veterinär osv. men de hittar inget fysiskt fel, vi har varit hos hundpsykologer osv. men vi får inte ta bort hunden på grund av kärringen, min sambo fick lova henne att vi ska behålla honom osv... blää jag blir galen, jag klarar inte av att ha ett sånt här liv och hunden mår ju inte bra. Hon tror att felet beror på oss och att han pinkar inne beror på att han är könsmogen? fast veterinären säger att hunden har något fel och är väldigt uppstressad och olydig osv.. och att man nog inte kan göra något åt saken mer än avliva. Hon är helt cp galen nu! Det är tydligen mitt fel, hon har minsann alltid vetat att jag har hatat hans hund osv osv... min hund som är 2 och ett halvt, är normal, som vilken hund som helst, men det beror tydligen på enligt henne att det är min hund och att jag tycker om hunden och jag vill minsann bli av med N:s hund osv osv... Hon tycker nämligen inte alls något är fel på hunden, till o med veterinären har fel... *suck* jag är så ledsen och arg just nu så jag funderar ärligt talat på att inte gifta mig och flytta ut och inte vilja ha något att göra med någon av hans familj, saken är en bara att jag verkligen älskar min blivande och vi är så lyckliga tillsammans! Det är dock inte kul att ta upp bajs och kiss flera ggr om dagen från en hund som väger 45 kg...