• EnaOline

Kalla fötter?

Någon som har varit med om kalla fötter? Jag vill gifta mig, jag älskar honom, vi är otroligt lyckliga tillsammans, men jag vet inte om jag vill ha med hans mamma att göra...???

Bläääähääää! Är så ledsen och trött på tanten (nu är jag snäll) ! Jag är så arg så jag skakar just nu!

• Svar på tråden Kalla fötter?
  • EnaOline

Silva79 haha visst det skulle hon aldrig göra! och om hon skulle det, då skulle hunden verkligen vara olycklig! och kanske till och med bli farlig? för den hunden är som en bebis för henne, hon sätter hunden i knät och matar den med godis när de är här, medan hon puttar iväg min hund...

• Sommargrönt

Men helt ärligt du? Jag menar inget illa...Men det kan ju inte vara så bra ställt mellan er ifall han låter hunden och mamman komma emellan. Man har inte kvar en hund som lider för mammas skull. Jag menar inget illa, men om ni ska vara tillsammans så måste ni ju 1. avliva hunden om veterinären säger att det behövs 2. sluta låta mamman förstöra för er! Min blivande hade jättesvårt med det i början och jag gick igång på alla växlar med henne. Men nu har vi lärt oss, äntligen, att inte låta henne bestämma något eller ens komma med en åsikt. Vi går ihop och säger bestämt "tack men nej tack och slutdiskuterat". Det är hårt men fungerar. Men det fungerar ju bara om man är överens om att det behövs! Tycker det låter som ett bra läge att sätta dig ner med honom i lugn och ro och berätta att du börjat tvivla för att du inte tycker att det fungerar riktigt...?

• EnaOline

Saken är den att han säger ifrån, men då hotar hon med att inte komma på bröllopet och då är hon inte hans mamma längre.. det sjuka är att hon är gymnasielärare.. fyfan alltså!

• EnaOline

Saken är den att han verkligen säger ifrån henne, men hon blir cp störd i huvudet då! Hon kallar honom för dumhuvud och allt möjligt när han säger ifrån.

• EnaOline

vi har flyttat 120 mil från häxan, för att slippa henne, så han vet verkligen om att om han ska vara tillsammans med mig så måste han säga ifrån henne, därför flyttade vi till norge. problemet är ju att häxan ringer och mejlar...

• Silva79

Kanske dags att ta en time out med mamman, det är hårt men kan hon inte tillföra något gott kanske det är bättre att inte träffa henne alls. Och kanske får hon sig en tankeställare. Troligtvis inte, men då kan hon inte förstöra era liv iaf.

EnaOline skrev 2008-06-27 19:53:07 följande:
    Saken är den att han verkligen säger ifrån henne, men hon blir cp störd i huvudet då! Hon kallar honom för dumhuvud och allt möjligt när han säger ifrån.
  • Silva79

Kan inte 120 mil lösa problemet kan det nog vara svårt.
    Svara inte i tel när hon ringer och ignorera e-mail.

EnaOline skrev 2008-06-27 19:54:23 följande:
    vi har flyttat 120 mil från häxan, för att slippa henne, så han vet verkligen om att om han ska vara tillsammans med mig så måste han säga ifrån henne, därför flyttade vi till norge. problemet är ju att häxan ringer och mejlar...
  • Efter 11 år är det min tur

EEEH hon är inte den vassaste kniven i lådan,eller?

EnaOline skrev 2008-06-27 19:51:59 följande:
    Saken är den att han säger ifrån, men då hotar hon med att inte komma på bröllopet och då är hon inte hans mamma längre.. det sjuka är att hon är gymnasielärare.. fyfan alltså!
  • EnaOline

vi träffar häxan en gång om året... så vi får se till att aldrig träffa henne alls! Just nu är jag faktiskt väldigt osäker, jag vill inte ha ett sånt här liv! Vi har det underbart tillsammans, men hans mamma är som pesten! Jag orkar fan snart inte mer. Jag får skylla mig själv, han träffade aldrig henne innan han blev tillsammans med mig, men jag kunde ärligt talat inte tro att någon kan vara så fruktansvärt bitter och elak som hon är, så jag började på att bjuda dem på middagar osv. för att de skulle få en bättre relation, så nu står jag här och ångrar mig bittert. Tack vare mig umgås hon faktiskt med sin son, borde hon inte vara lite mer tacksam???

• EnaOline

sambon tål ju inte henne, han ville att vi skulle gifta oss hemligt, men då skulle hon ju hata mig för evigt och allt skulle vara mitt fel, jag ville även där vara snäll, jag ville inte ta det ifrån henne, men vad får man för det? jag måste bli mer bitch helt enkelt!

Svar på tråden Kalla fötter?