• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Helg med lussekattsbak (present till en vän som fyllde år), shopping och trevlig fest på lördagen. Söndagen gick i sömnens tecken med lite supernintendo och köttbullar med mos på Oves i Sävedalen. Sedan fika och sist en bra film.

Kunde haft lite mindre ont idag, men det ska väl kännas att man lever gissar jag...

• Linum

Nides: Hitman. Lite splattrig, men rätt bra.

• Linum

Vi såg Gone baby gone i fredags. Den var bra! Lite seg, men sååå typisk Dennis Lehane. Helt klart sevärd.

• Linum

Abbe: Jag anmäler mig till buzzador nu. Behöver tydligen ditt användarnamn.

• Linum

behöver och behöver... Jag klickade på personlig rekommendation och ska fylla i ditt namn tänkte jag.

• Linum

Jag tycker lite synd om er, bullmammor... Låter inget vidare. Fast det är ju i alla fall ett övergående stadium! Till nästa gång har ni glömt alla krämpor

• Linum

Frujj: För M går det nog rätt bra. Han sitter på en avdelning som det stora företaget inte klarar sig utan och som dessutom drar in en massa pengar hela tiden. Skulle det bli kris, så får man ta det då. Hur går det för N?

• Linum

Nibla: Om du känner att du blir tåflörtad med i halsgropen, så ligger den med huvudet neråt. Om det killar någon annanstans ligger den åt andra hållet.

Eller?

*amatörbarnmorskan tänker så att det knakar*

• Linum

Tycker att det verkar helt livsfaröigt att vara gravid... Tänk om man vaknar med fyra fötter och ett finger i ögat! Tänker nog adoptera eller beställa via postorder istälet...

• Linum

Bara det inte är från Borås... *flirtar med Nibla*

Linums rygg och ben är lite taskiga mot Linum idag... Ska nog lägga mig på soffan och spela tv-spel istället för att sitta framför datorn...

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2