• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Bauti

Hej på er
    Har hafte en skön helg i Lysekil. Det var strålande sol igår så vi passade på att grilla.

• Nibla

Hej Bauti,
    Såg inte att du startat en tråd tre minuter innan mig.

Jag ligger nerbäddad i sängen är dunderförkyld, inte skoj! Har i alla fall hunnit med en shoppingrunda till Allum, blev satinlakan från Hemtex, dukar från Indiska, nagellack, en tillbringare och brickar från Marimekko. Sen följde jag snällt med maken till Jula, tråkigaste affären av alla.........

• Carma07

Hejsan

Visst ja, vad tiden går.

Bauti: Mysig helg. Själv har jag i princip bara sovit hela helgen och är fortfarande jättetrött.

Nibla: Trist med förkylning. Hoppas du hann med en trevlig födelsefika först iaf. Krya på dig.

• Frujj

Nu hittade jag oxå hit!
    Krya på er ni som inte mår så bra!
    Mår inte jättebra jag heller.. men det går väl över.
    Halsbränna allan om man säger så. Så illa att frukosten inte gjorde sig på sin plats om man säger så. *uääk*

• Ab fab

Nu hittade jag hit med. Tjingelingsen på er. en lång o skön helg med få saker att göra. inte dumt alls

nibla- härlig shopping. krya på dig ordentligt
    frujj- läst ditt mejl. hoppas att det löser sig o att stora e inte kommer i kläm. håller tummarna trots att det verkar lite otroligt.
    carma- bara en vecka kvar... TJOHO

• Ab fab

God morgon
    vilket underbart regn. Det luktade så gott när jag gick iväg i morse

helgen i korthet- fredag. Blommor fr R, Champagen o sushi. Lördag. fika med sysslingarna på landet, leka med knut, förlora i backgammon till R, grilla. Söndag. städa, fika med massor av folk hemma. rosa leila-cupcakes

Lugn vecka. Skall på en liten utflykt med mamsen idag. IKEA tror jag. Fika på onsdag med väninna. Inget bokat i helgen. yippi

• Carma07

Godmorgon

Ab: Låter som en himla trevlig och mysig helg. Förutom förlusten till R då.

Vår bebis verkar ha ärvt min beslutsångest. Den verkar inte kunna bestämma sig vilken sida den ska ligga på. Inatt har den hållt mig vaken hela natten när den har bufflat omkring. Och det börjar göra ont när den gör det. Det känns som att allt jag sov i helgen var helt förgäves. Fast å andra sidan hade det varit ännu värre om jag inte hade gjort det.

Idag tänker jag på Tezz och håller tummarna för henne att allt känns bra första dagen.

• Ab fab

jag skall gå ner o vinka på Tezz senare.

• Nibla

Summering av min helg
    fredag: Storhandling, bakade tre sorters kakor och en glasstårta.
    Lördag: Kalas för familjen på förmiddagen, sov som en gris i soffan på eftermiddagen, grillade på kvällen när vi hade gäster.
    Söndag: Sov till 11.45 (har inte gjort sen jag var typ 16) Shopping på Allum, dåsade framför TV:n hela eftermiddagen och kvällen. Var dock lite effektiv och tvättade tre maskiner tvätt.

Är fortfarande dunderförkyld, täppt i näsan och snorig. Det halsonda har gått tillbaka som tur är.

Carma,
    Jag är nog lyckligt lottad som sover så pass bra på nätterna. Jag har dock två dunkuddar under magen som gör det bekvämt att ligga. Fast det börjar bli tungt nu, den trycker som fasen på såväl urinblåsan som magsäcken.
    Och ibland önskar jag att jag hade schimpansarmar vid toalettbesöken.....

• Ab fab

nibla- blev det ett mysigt födelsedagsfirande till slut? O hur skall du klara dig nu när fotbolls Em är slut. Kolla på division 4 på Aspevallen

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2