• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Ab fab

jag har inte varit på IKEA på länge så det skall bli kul. Men du får gärna låna henne*s*

• Frujj

Vilken IKEA åker ni till? Vi har ju en vi bor mer el mindre granne med.. hehe

• Nibla

frujj,
    jo, jag har stödstrumpor lite då och då. Tycker bara de är så ofantligt fula.....

• Ab fab

hmm.. jag har ju stödstrumpor när jag flyger... inte sexigate plagget precis men jäklar va bra de hjälper

vi ¨ker till hisingsIkea

• Frujj

Ok ska spana efter dig där då
    Nibla: Det finns stödisar som ser ut som "vanliga" nylonstrumpor oxå har jag sett nånstans.

• Ab fab

lindex hade tunna stödstrumpor för ett tag sedan. När mamma bröt benet letade vi efter sådana.

• Ab fab

Nibla o Addiz- glöm inte att gratulera på namnsdagen idag

• Nibla

Ab, Hahahha! Det ska jag inte glömma.
    Han var så go igår, det är precis som om han känner på sig att jag inte mår bra. Han låg tryckt mot mig hela kvällen i sängen igår och spann och spann och spann. Han la sin tass på min hand, sååååå gulligt!

• Ab fab

Leffe är en bra man! Fast numera är han lite utkonkurrerad av Knutt Knopp

• Frujj

Jösses jag får verkligen inget gjort.. hehe gör allt annat än det jag borde!

Och så ringde min mamma och babblade, kom på andra tankar och kom av mig lite till....

Hur går det för er som jobbar konsult på det stora företaget nu när det larmas i tidningarna om varsel och sånt??

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2