Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Hej tjejer!
Kikar in här lite snabbt. Är ledig idag, eller rättare sagt arbetslös! Haha! Vi var ju på Dp i Trelleborg igår och jag kände att det blir lite jobbigt att köra direkt hem i 5 timmar för att sedan göra sig iordning för nya jobbet. Vill ju vara pigg och vaken, så jag börjar imorgon, den 1:a Juli! Tack iaf. för er omtanke och att ni frågat efter mig! Hihi!
Är i Skummeslöv nu och pappa internet är sååååå långsamt! Har suttit i typ en halvtimme bara för att komma ut på BT!
Jag hade gärna följt med till Ullared, men inte på en vardag som ni ville åka. Känns lite dumt att redan nu ta ledigt från jobbet, när jag knappt börjat!
Hoppas allt är bra med er tjejer och jag hoppas på att vi kommer att ses snart igen!
Förresten, Carma: Blir det nått pyssel i helgen?
*puss* *puss* *Puss*
va skönt att alla verkar lite disträa idag. Tezz- då skall jag inte gå ner o hälsa på dig
vet inte när det passar med Ullared? är det någon som har funderat på datum?
Frujj: För M går det nog rätt bra. Han sitter på en avdelning som det stora företaget inte klarar sig utan och som dessutom drar in en massa pengar hela tiden. Skulle det bli kris, så får man ta det då. Hur går det för N?
Linum: Vad skönt att han sitter på "rätt" ställe.
N jobbar inte på den delen av företaget utan på det andra där dom gör en större variant så de är ju inte drabbade.
Är ju inte samma företag....och för dom stora åken går det ju tydligen bra för.
Oj, vilken fart det var här idag.
Var hos bm på förmiddagen och bebisen har vänt på sig. Är iofs tacksam om den ligger åt det hållet som den ligger nu. Hoppas den stannar där nu.
Maken var snäll och skjutsade hem mig till lunch. Det jag har kvar att göra på jobbet kommer jag hinna med ändå. Ska gå och sova lite.
Tezz: Helgen som kommer har vi vigt åt att hitta på något med svägerskan. Pyssel blir tidigast nästa helg för min del. Men ni andra kan ju pyssla utan mig om ni känner att det dröjer för länge annars.
Nibla: Jobbar du fortfarande eller är du hemma på semester?
Carma,
Jag jobbar fyra veckor till, sen har jag ledigt två veckor, sen jobbar jag ytterligare en vecka för att lämna över till min ersättare. Sen går jag på mammaledighet den 15/8.
Carma: Härligt att bebis ligger åt rätt håll. Finns det plats att vända sig än? Det gör det här.. igårkväll låg h*n på tvären, det var väldigt obekvämt..
W fixerade sig inte förrän precis vid förlossningen, det är väl så när det är andra och man är hmm "större"
Ha en skön lunch-vila!
gu va skönt att sova middag. Jag vill med Men snart skall jg på fika- en av grannkollegorna skall sluta så vi skall uppvakta.
frujj,
Hur kan du känna hur den ligger? Är det av "gammal vana". Jag känner givetvis när det är hårdare på en sida av magen, men ha ringen aning om vad som är upp eller ner......
Nibla: Om du känner att du blir tåflörtad med i halsgropen, så ligger den med huvudet neråt. Om det killar någon annanstans ligger den åt andra hållet.
Eller?
*amatörbarnmorskan tänker så att det knakar*