Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
*skrattar högt* Alldeles riktigt Linum
Nibla: Jo men jag tycker det känns tydligt, jag kan ibland känna en arm eller fot som ligger i framvägg oxå, sen när den "sitter" upp (alltså har huvudet mellan mina tuttar haha) så kan man känna en stenhård boll som man kan "flytta" på fram och tillbaka... sen ibland känner man ju att det sparkar åt ena eller andra sidan, eller om h*nhar hicka brukar det hoppa neråt tjotahejti.
När den som igår la sig på tvären låg ju ryggen utåt och knödde upp, det kändes tydligt.
Ibland kan man ju oxå se utan på när det åker en fot/häl/armbåge fram och tillbaka över magen
Fast om den fixerat sig eller inte, det kan ju bara bm känna.
Tycker att det verkar helt livsfaröigt att vara gravid... Tänk om man vaknar med fyra fötter och ett finger i ögat! Tänker nog adoptera eller beställa via postorder istälet...
Via postorder låter bra.. då kan du ju få kläder på den oxå
Hur mår Linums rygg?
Frujj,
Jag kände förra veckan när jag skulle sova, låg på sidan med magen neråt, att det var som om en hand eller fot som "krafsade" för att säga till att lägga mig annorlunda. Annars har jag ingen aning vad som är upp, ner, eller åt sidan. Självklart är det hårt på sina ställen, men jag kan absolut inte säga om det är huvudet eller ryggen.....
Bara det inte är från Borås... *flirtar med Nibla*
Linums rygg och ben är lite taskiga mot Linum idag... Ska nog lägga mig på soffan och spela tv-spel istället för att sitta framför datorn...
Nu har ni fått mail..
kanske inte intressant men ändå.. hihi
Ingen dator du kan ha i knät i soffan, Linum?
Nibla: Nä det kanske beror lite på hur den ligger oxå, jag känner ju inte alltid heller men ibland är det väldigt tydligt att det är ett huvud som sticker upp. Och om man tänker efter var rörelserna kommer från, tex om det kickas neråt så kan man ju gissa att det är fötterna...
Just nu så sitter min upp
Och jag har j..ligt ont, precis som mensvärk *gaaaahh*
Linum,
*fniss*
nu sticker jag mot IKEA. Hoppas inga fötter petar er i ögonen
Kanske ses på Ikea, Ab, vi sticker dit strax oxå!