• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Nu hittade jag hit med. Tjingelingsen på er. en lång o skön helg med få saker att göra. inte dumt alls

nibla- härlig shopping. krya på dig ordentligt
    frujj- läst ditt mejl. hoppas att det löser sig o att stora e inte kommer i kläm. håller tummarna trots att det verkar lite otroligt.
    carma- bara en vecka kvar... TJOHO

• Ab fab

God morgon
    vilket underbart regn. Det luktade så gott när jag gick iväg i morse

helgen i korthet- fredag. Blommor fr R, Champagen o sushi. Lördag. fika med sysslingarna på landet, leka med knut, förlora i backgammon till R, grilla. Söndag. städa, fika med massor av folk hemma. rosa leila-cupcakes

Lugn vecka. Skall på en liten utflykt med mamsen idag. IKEA tror jag. Fika på onsdag med väninna. Inget bokat i helgen. yippi

• Ab fab

jag skall gå ner o vinka på Tezz senare.

• Ab fab

nibla- blev det ett mysigt födelsedagsfirande till slut? O hur skall du klara dig nu när fotbolls Em är slut. Kolla på division 4 på Aspevallen

• Ab fab

Lussebak Hihi. Drack ni glögg till det

jag o vänninorna åker på semester till Danmark 11 juli. Helsingör, Gilleje, Helsingborg. Någon som har några bra tips? Mat, inredning, bad, shopping- vore kanon

• Ab fab

Vilka filmspanare ni är. Jag är så kass på film. Men ser fram emot att se mama mia på bio. Den verkar vara jättebra.

• Ab fab

Oh den är så söt, gillade den verkligen.

Hoppas ni alla tre får sova ordentligt o att bullarna är snälla mot er.

• Ab fab

jag provar en tanborste nu. Fick en ny philips igår. men den kittlas

skickar min alias till dig Linum. tack för att du tänkte på det.

frujj- ring om du behöver assistans. morsan är ju sjuksköterska (även om det var inom psykiatrin *s*)

• Ab fab

jag har inte varit på IKEA på länge så det skall bli kul. Men du får gärna låna henne*s*

• Ab fab

hmm.. jag har ju stödstrumpor när jag flyger... inte sexigate plagget precis men jäklar va bra de hjälper

vi ¨ker till hisingsIkea

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2