• Nides

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

God morgon? gott folk.

Alla verkar har haft det lugnt o skönt i helgen. Summering av min: fredag, bio med mamma, kompis och hennes mamma. Vi såg the Zohan. Helt ok film faktiskt. Skratta mycket. Efter det begav vi oss till bitter. Beställde dry martini till och börja med men fy va äckligt det var. Blä.. min kompis tyckte att det smakade som aceton. Hahahha Men våra mammor tyckte om det. Som avslutning blev det deras super goda strawberry daiquiri. Jag följde med mamma hem o sov hos henne i fredags. Lördagen: skyndade jag mig hem för att jag hade tvättid. Men älsklingen hade redan tvättat. Så jag tog det lugnt hela dag. På kvällen så gick jag till en kompis för lite drinkar och sen skulle vi ta vagnen till korsvägen men vi missade det så vi gick, det kanske inte är så långt ifrån svingeln till södra vägen, men jag hade jätte höga klackar.  Men vi kom fram så småningom till Pasta+ och åt god mat. Mmm mums.
    Efter det blev det en drink till på nåt ställe på avenyn. Sen var det bara o ta sig hem. Igår var på kungsmässan och freeport. Handlade NADA!

Så trött idag. Tror jag håller på åka på en förkylning. Nibla ha smittat mig via BT.

Linum: vad blev det för film?

• Nides

God morgon?.
    Hoppas att alla mår bra. Solen skiner så det kan inte bli bättre. Har nästan boka en resa till florens i början av augusti och ska boka en till Prag eller Budapest. Kan inte bestämma mig. Tänkte att ni kanske hade lite tips och råd om vilken som är bättre och mest romantiskt.

Jag har äntligen insett hur jävla fet jag har blivit. Usch. Jag får inte på mig mina tröjor för att jag inte får igenom över armen. Så nu ska jag banne mig bli minst 5 kg smalare till vår bröllopsdag.
    Så jag ska gå mellan 1-2 timmar/dag och för att lyckas med det så har jag värvar tre st gåkompisar. Ifall inte ena kan en dag så kan säkert någon annan och på så sätt blir jag aldrig utan "träning". Igår var premiären. Så jag träffade först min kompis M ( hon var min ena tärna) och sen mötte vi upp Addiz. Idag ska jag gå men L ( min andra tärna) och onsdag med M och torsdag med Addiz igen. Och så inte så mycket socker och bröd längre.
    Håll tummarna!!!
    Sen är det bra och gå ner i vikt ifall jag ska börja baka som alla andra bullmammor!

• Nides

Ullared vill jag med. Under v.29-32 kan jag nästan varje dag.

Ullared har jätte mycket babyprylar!!! och annat roligt o onödigt...

• Nides

Linum: känns det lika mycket fortfarande?? Har det inte släppt alls??

• Nides

ab: mamma köpte en sån, bara det att katten oxå tycket att den var rolig och började leka med den och oj, hon satte klorna i det. hahaha

• Nides

Ab: låter som om du har gjort massor.
    Du kanske kan hjälpa mig o komma på vart vi ska ¨åka på vår bröllopsdag. Tips på billiga resor till prag eller budapet, eller kankse Wien.... hmmm svårt att bestämma sig. Eller Paris. beslutsångest

• Nides

mm det var väl det vi är ute efter.... har bra tips på billg flyg och Bra boende till hyfsat pris???

• Nides

hmmm det var väl så där billigt för en 2 stjärnig. Jag har aldrig vart i Paris, så första gång vill jag nog bo ganska centralt. hmm får leta vidare.
    Mellan prag och budapest, vilket mest romantiskt???

• Nides

hahahhahhaha LOL
    hahahha
    min lossaspappa..... hahhahaha

Jag skriver faktiskt bättre än henne.... hahhahah

ALMANACKA!!!

• Nides

Frujj: Hångel framför diskmaskin later mysigt? hade hellre tagit det istället för en resa om vi hade haft plats. Det skulle spara oss en massa gräl!!!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2