• Nibla

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Hej alla,
    Inte säker på att jag kan ta emot er på onsdag. Måste iväg till K-backa på eftermiddagen och vet inte när jag kan tänkas vara tillbaka. Kan vi omplanera? Om inte annat, får ni komma när bebben anlänt. Såvida ni inte kan imorgon?

Apropå bebbe, var hos barnmorskan precis och den är fixerad. Jag har haft sammandragningar som fasen de sista dagarna, mått lite illa, haft lite småont så barnmorskan sa: "Frågan är om vi ses nån mer gång nu". Hihih! Hoppas det kan vara nåt på G!

Har varit och handlat, ska göra hemmagjord potatissallad till bräckt kassler. Sååå gott!

• Nibla

Frujj,
    Ja, vem vet!?

Jag har börjat packa väskan. Vad ska man ta med sig egentligen, du som är "veteran"?

• Nibla

Sist ut, först in.....

Idag ska jag äntligen gå till frissan!!! Ska även springa lite ärenden på stan efteråt, om jag orkar..... Hoppas att det inte blir så varmt idag. MIna ben är redan som stockar!

Hur hade ni det på bröllopsdagen igår, Carma?
    Det slog mig förresten att om ni skulle åka till Zazzis krog i Partille så har de inte öppet på måndagar, i alla fall hade de inte det i maj, för vi tänkte också gå dit på vår bröllopsdag......

• Nibla

Linum,
    Vad fyndig man kan vara då! *asgarv*

Idag hade jag en heldag på stan. Var hos frissan kl 10. Sa åt frisören att fylla i utväxten och lägga i lite mörka slingor. Istället gick jag därifrån med mörkare hår med ljusa slingor. Helnöjd faktiskt! 1100 spänn fattigare......

Gick en sväng på stan, köpte en ursnygg kofta på H&M för endast 149 spänn! Sen gick jag till apoteket och köpte mindre upphetsande saker som amningsinlägg och bröstvårtkräm.

Var hemma hos en kompis och åt lunch och tittade på Stefan Holms höjdhopp. GICK från Lorensberg till Centralstationen, via Avenyn, det gick inte fort. På slutet fick jag dock gå i rask takt för att hinna med tåget. Har ont nu!
    Jag hoppas att promenad ska hjälpa bebben på traven att vilja komma ut. Annars får vi ta till andra metoder.

Frujj,
    Vilken kö? *visslar och spelar ovetandes*

• Nibla

God morgon på er!

Har precis vaknat efter en helvetesnatt/morgon. Har haft jätteont, tror inte det är nåt på G utan att det snarare beror på min "långpromenad" igår. Var uppe vid 6.30 och skjutsade N till tåget eftersom det spöregnade, kunde knappt gå ner för trappan......

Ska till Eriksberg och äta lunch med en kollega idag, måste piffa till mig lite innan dess.

frujj,
    irriterande med biltvätten! Jag hade också blivit putt...
    Hoppas den vänt sig rätt, bebben.

• Nibla

Ab,
    Ja jag ska nog slå ett slag för sushi. Bäst i stan, helt utan konkurrens!!

• Nibla

Hej,
    Jag kommer inte ihåg vad jag tippade......

• Nibla

God morgon,

Ingen stork i Lerum i alla fall..... *muttrar* Fanskapet har väl stannat till i Gråbo först. *håller tummarna att den stannat till hos Carma i såna fall!!*

Idag kommer min kollega och fikar med sin lille fyramånaders bebis. På eftermiddagen ska jag baka vanlijlängder och chokladkakor och fylla frysen.

Har haft rejält ont inatt förresten, så om storken varit i Gråbo kanske den tittar förbi här på vägen..... *hoppas hoppas hoppas*

• Nibla

Linum,
    4/9. Varför gissade jag på det!?!??! Hoppas vi har fel......

• Nibla

Ab,
    Jag lovar att göra mitt bästa för att klämma ut den till på söndag!!!!!

Har tyvärr ingen röd sjal.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2