Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Nides: kungsbacka är liiite för långt, men ska kolla in de andra två ställena. Tack för tipsen! Hade ni det bra igår?
Nides: kungsbacka är liiite för långt, men ska kolla in de andra två ställena. Tack för tipsen! Hade ni det bra igår?
Nides: Åh!! Hade glömt bort mässan! Jag vill verkligen gå. Har några saker som jag behöver köpa... fasen, min budget denna månaden går redan åt skogen! :-s Ska du gå?
Går för dagen nu. Ska iväg och hämta min jobbkavaj!
Kram på er som kikar in här!
Hej girls!
bauti: Tack! Du ska se att det kommer gå så bra så på kursen. Glöm inte att vi alla är barn i början och att du är grymt duktig på det du sätter tänderna i!
Abbe: Tack! Klippte mig i måndags på Studio 34! Superfint ställe hon öppnat!
Fick ett sms idag från Carma att de har ev. permis imorgon och att de ev. kommer hem i nästa vecka. Lillan är iaf. "unplugged" nu och har bara en medicin kvar!
*letar efter Frujj*
Abb: Vet ju inte hur du tänkt ta dig till Studio 34, men ett litet tips är att ifall du åker med spårvagnen så hoppa av vid Kapellplatsen, det är något närmare än Vasaplatsen!
Frujj: Va coolt! Lill*n är på G!
Frujj: Har du packat väskan? Barnvakt till de små? *fnissar* Ännu en Bt bebis på G... Kul!!
Frujj: Ja, det verkar ju som att de får gå på kalas själva! Hehe!
Hej tjejer!
Ja, då var Frujjs BT-baby född! Kul!! fick sms och hon hade inte sett Nibla, för tydligen så ligger Nibla på Östra och Frujj på Mölndal. Hon hälsar till er alla!
Hej tjejer!
Abbe: Tack, ska försöka uppdatera bloggen mer nu när det börjar hända grejer med huset!
Intressant med namn. Vi hade en hund som hette Lukas när jag var liten. *fniss* Fast jag tycker nog att varken Tim eller Lukas är några jättehundiga (??) namn längre, eftersom det är så många pojkar heter så idag. Till skillnad från Ludde som för mig är jättevovvigt!