• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Carma: Grattis på B-dagen!

• Linum

*spanar efter storken och tar fram slangbellan*

Tänkte att det kanske går fortare för Carma om jag skjuter den j*veln...

Nibla: Är det inte "sist in, först ut"?... *fnissar*

Idag blir det tofugryta här hemma. Har aldrig ätit det förut.

• Linum

*sjunger: "Knö daj UT fast dörra e trång..."

Inga bebisar? Jag och M ropade på storken igår och sade till honom att flyga åt Gråbohållet. Kanske flyger han fel och landar på Niblas altan...

Jobbar hemma idag, så då kan jag hänga här lite

• Linum

Jag har roat mig med att göra om min blogg. Nu ska jag nog jobba lite.

*letar efter tezz*

Abbe: Kan inte du gå ner och kolla om hon i alla fall jobbar...?

Frujj: Jag antar att du redan kan alla knep för att locka till dig storkar...

Carma: "Storkens föda utgörs företrädesvis av mindre djur, som insekter, groddjur, ormar, fågelungar och sorkar." Slå ihjäl ett par flugor och några grodor och lägg i en skål på altanen, så ska du se att du får storkbesök!

• Linum

Nibla: Har du varit på Eest i Borås och ätit sushi någon gång? Bäst i Sevrige - garanterat!

• Linum

Tack!!! Jag letade som fasiken efter bra bild, och sedan var ändå tvungen att photoshoppa den (bra ord...)

Carma: Jag kom på en sak.... Det kanske inte är storken som kommer med barn, utan vår egen härliga tomte! Det blir till att laga tomtegröt och ställa ut den tillsammans med en snaps och några pepparkakor!

• Linum

Nu har jag ätit min tofugryta. Den var fasiken så mycket godare idag när riset hade sugit åt sig kokosmjölken... Tofu är annars ganska överskattat tycker jag...

• Linum

Vi har varken reklam eller tidning i brevlådan. Tomt och skönt! Mitt förra jobb gjorde ju att vi hade 3 dagstidningar... Vi tröttnade på att släpa skiten till återvinningen

Carma: Kan du inte hota bebis med att ta ut ockerhyra för de dagar h*n har "suttit inne"... Man vet ju själv hur gött det är att ligga i ett varmt badkar och bara mysa, så man kanske inte ska klandra bebis...

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2