Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Frujj: Vilka fina bilder på lillkillen!
Frujj: Vilka fina bilder på lillkillen!
hihi! Vissa namn passar verkligen inte ihop med vissa efternamn.
Tex. Heter du Borg i efternamn så kan det bli lustigt att döpas till Göte i förnamn.
Ifall du heter Ahl i efternamn, så bör inte dina föräldrar döpa dig till Anna i förnamn! *fniss*
Lika fel blir det ifall ditt släktnamn är Kardan och dina föräldrar döper dig och brorsan till Knut eller Axel...
Finns hur många såna roligheter som helst! Satt och läste om just det igår! Hehehe!
Abbe: Jo, jag har åxå för mig att det var Addiz som träffade en läkare som hette nått helt otroligt. Hon trodde ju att de stod fel först! *fniss* Linum, Addiz, va var detför namn? *ropar*
Frujj: *fnissar* Hallick bruce Svensson! DET låter bra! *not!* Du får förresten gärna maila över Hallicks *ehm* jag menar bebisens födelse! *fniss*
Jag kom på ett smeknamn på Nibblas bebis, Scarface! Tänkte på lillans upplevelse med skalpellen! *fniss*
BT bebisarna, Hallick och Scarface! *fnissar* Va ska vi hitta på för smeknamn carmas bebis då? *funderar* Pysselguruns avkomma? Nä, för långt!
Märks att jag är rastlös va! hehe!
Någon som vet vad Tomatvierge är för något ätbart?
Och äppelconsomme?
Ska gå ut och äta på Soho med jobbet i veckan och förstår inte allt på menyn!
frujj: Jag röstar på hallick! *fniss*
Tack tjejer!
Ses imorrn! SLutar för dagen och ska ut och leta brevlåda! Hihi!
Hej tjejer!
Abbe, är du här idag?
Igår köpte vi brevlåda! hihi! Bara 129 kr på Bauhaus!
Hej tjejer!
Är här bara en kort stund. Idag ska vi koppla över hela växelsystemet till Örebro. Vi ska på föreläsning med en röstcoach! Imorgon och på torsdag ska hon sitta med var och en av oss och ge feedback. Vem vet, jag kanske kommer att prata som hon den där Teliarösten när vi är klara, haha!
Carma: va kul och skönt det måste vara att få va hemma och slippa sjukhus och slangar! Ser fram emot att få komma hem och våldgästa er och gulla med lillskrutten!
Linum: Åh, gratulerar till uppskärningstiden! Skönt att ha en dag att gå efter nu!
Frujj: Hoppas storskrutten inte är lika arg när hon kommer hem. Det låter som ett tufft jobb att vara trebarnsmor, men du fixar det! *peppa*
Förresten, blir det någon fika eller nått sånt idag?
Nu måste jag sticka!
KRAM på er alla!