• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Eller tomtegröt?

• Linum

Bauti: Vill du också ha gröt och skinkmacka?!

Såg just ett helt otroligt 200-meterslopp. 19.30 = nytt WR!! Gud vad han springer snyggt! 196 cm lång och helt otrolig sprinter...

• Linum

Abbe: Jag får inte dricka alkohol ihop med min epilepsi/ischiasmedicin... *snyftar* Men jag ska se vad jag kan göra...

*sjunger*

"Jag fångade en stork en dag som inte visste vägen
    jag tipsade om Gråbo och han var ju rätt benägen.
    Om att få flyga dit med leverans med ens
    en styck bebisskrutt till Carma och Jens"

• Linum

Jag ska meddela att samtligas bud på carmas bebis har blivit gråmarkerade... Alla hade fel på sina gissningar! Carma får själv bjuda på fika eftersom det är hennes fel att vi har gissat så tokigt

• Linum

Min kompis som sjöng på vår vigsel tapetserade för att sätta igång sig. Det kanske kunde vara något... Fast hon behöver ju inte klättra på stegar (1,86 lång).

• Linum

Carma: Det kanske hjälper om J tapetserar och du tittar på?
    Lova att sjunga sången hela tiden, så ska du se att storkfan dimper ner på altanen...

"Hej snälla Tomten kom med bebis
    för jag är trött på att vänta.
    Hej snälla Tomten kom med bebis
    för jag är trött på att vänta.
    En sött paket
    med bebis i
    det vill vi ha utav Tomten nu..
    Hej tomtegubben kom medsammma
    för jag vill börja att amma"

Du få testa den om inte storksången funkar...

• Linum

Först här idag!

Hatar att gå upp vid sju. Jag blir så himla trött vid den tiden. Antagligen är jag mitt inne i djupsömnen då. Halv 6 är mycket bättre att gå upp, men det vill man ju inte göra när man är hemma

Inga tomtestorkar än?

Nä...frukosttime!

• Linum

Väldigt skönt!!!

Nu måste jag jobba en stund.

• Linum

Nibla: Det blir till att knipa ihop! Både du och jag har ju gissat på 4/9...

Var är carma?!!! Hon kanske sjöng sångerna jag skrev igår...

• Linum

Nibla: Abbe är den enda som har gissat på ett datum i augusti (24/8). Du skulle ju kunna göra henne glad

Jag har hittat en bra radiostation på Itunes - bara filmmusik. Fantastiskt för en filmmusikälskare som jag! Tjohoo!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2