• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Ab: Åh härligt! Vart bär det av? Synd att jag ska "jobba" (har projektgrejor som jag gör för du-vet-vem) som ska grejas med imorgon tyvärr... annars hade vi nog oxå varit ute i båten
    Hoppas på lagom med vind då
    Sist vi var ute så blåste det 18 m/s och det var INTE roligt att lägga till då. Speciellt inte eftersom vinden kom från sidan.... Men det gick fort ute på havet!

• Frujj

Ab: Jaså? Det missade jag, var det om Almedalsveckan?
    Ska träffa henne imorgon, ska jag hälsa från dig då?

Förresten, är det bara jag som tycker BT har ändrat typsnitt eller storlek eller nåt?? Eller är det jag som är i akut behov av glasögon???

• Frujj

*muttrar* skaffade ju en ny telefon för nån månad sen, (som jag kan blogga ifrån ) men häromdan slutade den plötsligt att ringa Den brummar o har sig men inget ljud o jag har den inte på ljudlös!!! Ringde supporten idag efter att ha testat ALLT... o nähä.. det är bara att lämna in den. Strunt oxå!! Jag vill ju kunna använda den när bebis kommer för o lägga ut bild på bloggen..

• Frujj

Ab: Aha ok. Synd det missade jag vilken kanal var det?

Carma: ja.. jättetrist! Ska ringa ner och kolla hur lång tid det tar att få det fixat, annars väntar jag till efter bebis är född och bloggad så får jag väl leva med en ljudlös telefon...

• Frujj

*Surar*
    Ringde telefonaffären och frågade o han sa att det antagligen är nåt mjukvarufel på min tel så det är bara att lämna in o det tar ca 2 v o man får ingen ersättningstelefon under tiden *surar ännu mer*

Ähhh vad gör jag nu.. väntar till efter semestern eller lämnar in den på studs.....? Åker ju till Gotland om 2 v oxå...

• Frujj

Tezz: De hade inga lånetelefoner på lager så det vara bara att vara mobillös ett tag.. o hur lätt är det? Min gamla tel gav jag till min pappa och de andra gamla häckarna som ligger här är väl antagligen låsta till nåt annat företag... morrrrrr

• Frujj

Hmm ska nog ta o läsa på villkoren lite.. tyvärr är jag inte så nöjd med det nya abbonnemanget... *grrr*

Somliga har bad-hair-day o jag har en bad-phone-day!!!!

• Frujj

Hej i hettan
    Sitter framför fläkten och flåsar lite. Jösses vad varmt det är. Nästan sån där tryckande värme, skulle vara skönt med en åskskur!! Nä ska inte klaga men i det här tillståndet är det lite väääääääääl hett

Tezz: Jag hade kvar en hel del kläder från förra gången då W låg i magen. Fick oxå låna en del av en kompis. Hittade några byxor på HM oxå men nu är det kjol och linne som gäller.. Annars finns det Mums och LovelyMama (den i Avenygallerian) som Nibla nämnde, sen finns det oxå en affär på Linnégatan. Sen finns det ju määääääääängder med mammaaffärer på nätet, tex www.4mom.se Där har jag handlat nåt o jag tyckte det var bra

Båtturen igår var trevlig. Behövde komma ut efter värsta psykbrytet här på förmiddagen, känner mig fortfarande slö slapp och likgiltlig. Vet inte om det är en kombination av värme och hormoner men stackars N fick försöka dra ur mig vad det var och jag som knappt visste själva. Var bara i behov av att böla och deppa.

Var hos min BM igår och fick kika på bebisen med UL, osäkert om den ligger med huvud eller rumpa först men UL visade ett huvud neråt. Men sen på kvällen så låg den på tvären så här är det en som har gott om plats att vända sig både hit och dit.

Ha det gött!!

• Frujj

Hej på er
    Här är en till som tycker det är jobbigt i värmen. Sover dåligt på nätterna, vaknar genomsvett och av att det brinner i fötterna Men men man ska ju inte klaga när sommaren är här säger de ju (vilka "de" nu är...?) (blev det rätt på de och dem nu förresten )
    Har varit ute med båten en sväng både idag och igår, igår blev det Marstrand med ett par kompisar, skönt men varmt som sagt.. Hade hjärtklappning hela dagen vilket var ganska obehagligt idag åkte vi på en eftermiddagstur och snurrade utanför Rörö och Björkö och fiskade lite makrill.
    Imorgon får vi se vad som händer, det ska ju åska en hel del i veckan sägs det ju.
    Vädret och orken får styra!

• Frujj

Tezz: Jajamen vi var på Marstrand i söndags, var väl där till ca 18 tror jag klockan var.
    Satt på stranden som ligger åt vänster om du har hamnen i ryggen. Fast jag satt bakom några buskar och flåsade i värmen så jag kanske inte syntes.. om det inte var så att magen putade fram *fniss*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2