• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Hej tjejer!

Här var det verkligen lugnt! *ser mig omkring*

En röstlogoped var här på jobbet och hon har haft individuella samtal med oss alla. Hon satt och lyssnade på mig under en stund när jag jobbade. Jag var väldigt nervös. Hon lyssnade på betoning, tempo, andning, variation osv osv. Efteråt så vände hon sig om till mig och sa: Jag måste gratulera "företagsnamnet" för att de anställt dig! Du har en jättebra telefonröst, tempo och uttal. Dessutom la jag märke till en sak, du ler när du pratar med kunderna!

Det har jag inte ens märkt själv, hihi! Då jobbar jag nog på rätt ställe! *fnissar glatt*

Hur mår alla våra BT-bebisar och mammor idag då?

• FruTez

Nibla: *fnissar* Så du låg där med värkar och kom att tänka på mig genom bilskylten TEZ! Hehe! Då har jag verkligen ett bra smeknamn!

Förresten, varför ska BVC komma på hembesök? Är det nått som dom brukar göra?

Nibla igen: "Vilken mysig mening: Nu sover lillan bredvid mig på ett fårskinn". Lät nästan lite som nått från Lilla huset på prärien! *fnissar* Fast mysigt ändå!

• FruTez

Hej hopp! Sitter kvar på jobbet en stund till, fastän jag slutade för en halvtimme sedan. Vi på jobbet ska träffas på Soho och käka middag ikväll. Det är två kvinnor som ska avtackas som gått i pension. Det är faktiskt de två kvinnorna som jag ersätter! Det ska bli intressant att gå till Soho, har aldrig ätit middag där.

Nibla: Vilken fin bild på lillan i GP!! Sååå SÖT!

Ha en trevlig kväll mina damer och bebisar! *bugar*

• FruTez

Hej tjejer!

Carma och resten: titta i mailen. Jag har skickat över en söt grej!

Soho var trevligt igår! Fast jag och några kollegor förstod inte riktigt allt på menyn, hehe! Har inte ätit sån "avancerad" mat förrut, men gott och intressant var det!

En kul grej! Jag köpte en Magnoliastämpel på pysselmässan i helgen. När jag i måndags monterat på EZfoam och stämplat så upptäckte jag att figurens hår inte såg rätt ut. Istället för slingor var det kryss på ena sidan. Jag ringde och pratade med Magnolia i Borås och de sa att jag skulle skicka tillbaka den så skulle de byta ut den. Igår när jag kom hem så låg det ett kuvert från Magnolia. De hade bytt ut stämpeln mot en likadan (hel) och den var faktiskt färdigmonterad! Dessutom hade de skickat med två (!!) omonterade stämplar som kompensation! Den ena var en jättefin bänk med dukar på och den andra var en jättesöt tjej med två tofsar i håret som sitter ner! De kostar ju 59 kr st! *fnissar glatt*

Roligt med en sån överraskning och trevlig kundservice!

• FruTez

Carma: Precis samma sak som jag hört om Magnolia! Jag var inställt på att få gå på hårt, men det var verkligen INGA problem! *skrattar* Satt efter telefonsamtalet och bara undrade vad som just hade hänt... hehe!

Hur är det idag då? Fått sova nått inatt? Grattis till N 3v. dag!

• FruTez

Hej tjejer!

Låter som att ni haft en trevlig helg!

Linum: Tack för titten i lördags! Kul att få besök och visa upp vad man sliter för!

Jag har ONT idag... vi bygger ju garaget i lösvirke och det är ett jädra jobb. Igår la vi takpannor. För er som inte vet hur jobbigt det är, så kan jag bara säga att jag har ont i hela kroppen idag! Alltså, nacke, rygg, ben, rumpa, anklar, händer, fötter osv osv. Det enda stället som jag inte har ont i är brösten! Fast det är verkligen skitjobbigt att inte kunna röra mig ordentligt... hoppas på att jag är bättre imorgon. Känner mig nästan sjuk... hehe!

Bauti: Vilken "fångst"! 7 liter!! Bra jobbat!

Frujj: Va bra att du la upp GP bilden på din blogg! Har inte GP hemma.

Mammor, börjar inte ni bli redo för BT-patrull-invadering snart? Jag tror jag talar för de flesta av oss när jag säger att vi saknar er och längtar efter att få gosa med era små sötnosar!

• FruTez

Nibla: Släkt och vänner... men är inte vi vänner? Då får du helt enkelt se till att bjuda hem dom andra snart så att du kan bjuda hem oss nån gång sedan!

Abbe: Var är det du går och tränar nånstans?

• FruTez

Hej tjejer!

Tack Abbe och bauti för trevlig lunchdate!

Frujj: Va jobbigt att storgrabben blivit sjuk! ska maken din också med på bröllopet?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2