Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
jag kommer gärna förbi idag. annars i morgon kväll om det passar bättre?
jag kommer gärna förbi idag. annars i morgon kväll om det passar bättre?
tjingeling
hmm.. mina inlägg försvinnner...grrr- men nu blir det tredje gången gilt
på väg mot falsterbo, passerat båstad precis. dags att bli golfänka Ser fram emot många hole in ones= mycket skumpa för mig
Carma- säger det inge.. WOOOOW vilka bilder. Värsta fotomodellen. Demi More.. släng dig i väggen. Hoppas värmen är bättre för dig idag. Tack för fika o bär. Bären är i frysen men skall snart omvandlas till sylt
tezz-krya på dig. bota med Abfabs specialare.. maaaaassor av glass Kul blogg. Läste ett inlägg o skrattade gott
hej snyggingar
nu lämnar vi Skåne bakom oss. Det har varit underbara dagar av strandpromenader, drink på klubbhuset, goilfrundor o fantastisk mat. Min väninna är en fantastisk kock. Igår blev det ankbröst o apelsinrisotto, chokladpanacotta till desser. Mumms. Champagne till lunhc på lokala krogen Kust satt inte fel det heller.
Nu är det Göteborg som väntar. I morgon har vi picnic med vännerna. dt brukar vara ett hundratal som träffas- dricker vin, sjunger Bellman o har party. Förra året blev jag jättefull... hur pinigt som helst.
Skall vi gå på musikquiz i veckan som kommer?
Hej
sista dagen på semestern. O faktistk att det inte känns så jobbigt. Det har varit tre riktigt bra veckor. I helgen har vi slappat omkring mest. Igår var det lite shopping o sen stor picnic. Idag har jag rensat ogräs o fixat. Bakade god kaka med röda vinbär o gjorde krusbärssylt.
Veckan som kommer verkar lung. Skall sätta igång o träna, fira två stycken väninnor som fyller år o så blir det förhoppningsvis Way out west på lördag.
Fika? Gärna! Tisdag o onsdag kan jag
Är tillgänglig fr 1830 ungefär. Är det någon som är sugen p¨å fika?
Fika nästa vecka istället kanske? kan du samla ihop trupperna tezz?
ja det är inte många veckor kvar till bröllopsdagen. Då skall vi vara i Epernay. Två champagnegårdsbesök den dagen. Ser fram emot att på kvällen dricka Christal. Skall man någon gång spendera lite för mycket pengar så känns det som det är rätt plats o rätt dag
God morgon
bauti- va kul att du är tillbaka. Vilken husmor du är *imponerad*.
Ser fram emot rapport om bröllopsdagen. Vi planerar vår tillsammans men skall se om jag kan hitta på en o annan suprise till R
Vilket skyfall det var igår. Jag plaskade hem i värsta ösregnet. Kurade hemma hela kvällen. Lilla A hade gjort slut med pojkvännen så det var lite kärleksprat. Jag tittade på Ernst o läste Amelia. Livet kan vara värre
idag väntar träningspass, det första på fyra veckor. Träningsvärk i morgon alltså
Stackare, jobba inte för mycket T.
Mejlar ut o kollar
skickat mejl
fika
alt 1 söndag hemma hos mig
alt 2 onsdag 13/8 på stan
Linum- har du varit hos doktorn?
men du kan väl baka lite mer o svänga förbi Tezz o mitt kontor