• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

bilder på baby-katten... det vill jag gärna se

• Ab fab

jag åker på torsdag o är hemma igen 31 augusti

• Ab fab

frujj
    va kul att det verkar bra med skolan. Verkade Stora E glad?

• Ab fab

Nibla har ju bott i krokarna så hon borde veta. För min del är det inte riktigt min del av stan

• Ab fab

passat... japp Nibla nu är du fast i träsket

• Ab fab

bauti
    hittade du tyg till väskorna? den var ursnygg som du hade. vad tar du för dem?

vad blir överraskningen?

• Ab fab

Tjingeling snyggingar
    Ja det var en mysig dag igår Linum.

Vi hörde på vår bröllopskör. Den låten de sjöng för oss finns numera på skiva. Den inköptes naturligtvis. Sen blev det fika, strögande på stan, vin på storan. Vi spanade kändisar eftersom de premiärvisade "Patrik 1,5" där. Ella Lemhagens nya film. Sen åkte jag hem för att gå på middag hos grannar. Skön kväll med massa prat o racklette.

Idag är R i Lund. Mamma kommer hit. Skall göra äpplemos och om det inte regnar för mycket plocka björnbär

Snart är det semester !!!!

• Ab fab

God morgon

Grattis carma på dagen. Hoppas det blir en härlig dag idag.

Nibla... låter som en perfekt dag i sensommar solen *lite avis*

frujj- är det bättre nu? Hoppas du inte är arg ännu.

Hade en ski...tdag igår. Stora frysen gick sönder... och den bärbara telefonen...grrr

• Ab fab

visst är det j....vligt irriterande... grrr. Restaurangtips- La Stazione i partille. Alexandra Sazzis krog. ätit lunch där o det var himla trevlig

Nibla+Carma- nu när ni kommer tillhöra promenad o barnvagnsmaffian... Det kommer öppna ett nytt café vid Aspenäs herrgård (egentligen säteriet som ligger brevid.) Bekanta som har säteriet skall öppna café ca 1 september. Det verkar bli coolt

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2