• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Ab: Trevlig hemresa!
    Linum: Åh vad härligt det lät!
    Här hemma har vi gjort mest ingenting idag, haft min mamma på besök och sen granndottern. Ätit lunch och fikat och tja.. mest gjort ingenting.
    *väntar*
    Är det inte jul snart....

• Frujj

Hej jag är här men går runt med värsta värkarna. Vaknade kl 4 o var uppe o kissade sen så körde det igång. Var inne lite senare på morgonen för en koll men det avtog i bilen på väg dit. Nu har jag haft 3-4-5 min mellan värkarna och det är lite varierande styrka på dem. Vet inte riktigt när det är läge att åka in, klarar mig hemma en stund till hoppas jag. Det är ju kö i den där förb.. de tunneln *gulp*

Hör av mig när det har hänt nåt.

Grattis till Nibla!
    Och Grattis till Baby Carma som är unplugged

• Frujj

Förresten BAuti, såg du min fråga ett tag bakåt? Om håruppsättning på tonårig dotter?

• Frujj

hehe ja.. om man ändå kunde det
    Idag är egentligen den enda dan jag INTE vill bebis ska komma ut på, min systerdotter fyller år idag o jag vill bebis ska ha en egen dag o slippa höra att han/hon blev en födelsedagspresent åt kusinen

• Frujj

jajamen den är packad o klar o barnen ska till min syrra. De får gå på kalas utan oss idag verkar det som..

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaajjjjjjjjjjj

• Frujj

tänkte det.. iaf om den kommer 23.58 eller nåt sånt

• Frujj

Hehe
    nä nu stänger jag ner här, orkar inte vara här just nu känner jag.. hör av mig när det hänt nåt!

Kram på er!

• Frujj

Bauti: Menade eg om din kollega gör sånt

Bauti igen: jo fast inga värkar på det här sättet om den ska vänta tills imorgon

ajjjjjjjjj

Kram o hej!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2