• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Mornings snyggingar

jag är jättenöjd med vår fotobok också (Ifolor)

Såg tyvärr att Knut inte åkt iväg. I morse stod han kvar men skall be grannen ha ett rejält snack med honom

• Ab fab

Fru T - läste bloggen. Grattis (om man nu säger så) och hu va skönt att allt var bra!

• Ab fab

Lovar - det blir många glas skumpa den här veckan. Lite larvigt har vi tagit med oss en flaska hemifårn också (vi fick skumpa med egendesignade etiketter)

Ingen stork synes än. Stjärnorna på himmelen de blänka

• Ab fab

Jag spanar storkar allt vad jag orkar. Det kommer inte finnas en storkjäkel härifron via Köpenhamn- Köln- Paris- Epernay- Brussel och Hamburg

• Ab fab

jösses va ambitiöst att baka *du får gärna droppa av lite vid Aspenäs.. hihi*

är det någon som har en röd sjal alternativt rödmönstrad sjal. jag skall ju vara alban på kalaset i september. Vi skall klä ut oss *Tänk tintin och prins ottokars spira* Vita byxor, vit skjorta, röda strumpor och en fjäder i pannan. Behöver brett skärp, sjal att vira för att ha i midjan. Gärna lång o folkloric. Röda knästrumpor- är det någon som har det?

• Ab fab

ja snälla få barn 24. Jag missade ju Carmas dag så kapitalt

Som ni märker har jag ingen arbetslust idag. Jag skallju ändå på semester ... så varför gör anågon nytta

• Ab fab

jag gjorde mitt hos min vanliga frisör. Hade rätt vanlig frisyr o ingen bruduppsättning tyvärr, men tror flera i gänget gjorde frisyrer

• Ab fab

2000.. wow.. dyrt. jag som muttrar att min frisör tar 400 Men nu skall jag byta, har varit hos min för länge. Hon är bra men behöver variation. Hit tänkte jag gå nu www.studio34.nu

• Ab fab

900 eller så betalar jag fr klipp o slingning. Snagg it. Hon är jätteduktig men har gått där i 6 år så där.

Så nästa klipptid blir hos studio 34. verkade bra tycker jag

• Ab fab

Fru T - va kul. Jag skall boka in mig i höst hos henne. Kul att du gillar henne

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2