Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Hallick Svensson.. haha jojo
Hallick Svensson.. haha jojo
Tezz: Lilleman föddes 080903 kl 23.21
(39 minuter kvar av kusinens födelsedag.. snacka om tajming.. haha)
Hm om det var den läkaren jag berättade om en gång kanske? Han som jobbar på mag-tarm här på det lilla sjukhuset på hisingen.. hmm vågar man skriva namnet här? Antal B...
HEHEHE
Tezz: Ah nu fattar jag *lite dingdong i knoppen* födelseberättelse och inte födelsedatum...
oK kommer snart!
Ab: *fniss*
Nu har vi varit på Mölndal och lillebror har fått ta det där blodprovet och fått väga sig. Han sa inte så mycket det var mer storebror W som var orolig. Han gick runt o gnällde och var jätteledsen för att barnmorskan skulle greja med lilleboo. Lite "kul" att se att han kan ha sån empati för sin lillebror redan! (jämfört med storasyster...)
Blodet i kräket fick vi inte veta vad det var utan fick bara "order" om att åka in om det hände igen. Usch hoppas det bara var en engångsföreteelse.
Nu är det dags att laga middag sen ska stora W och pappa åka och simma, då får jag och lilleboo en stund för oss själva. Gött!
Linum: Nä vi är fortfarande förvirrade i namndjungeln... får söka lite på nätet sen!
Men allvarligt... det finns 5 män i Sverige som heter Bullen... varav en har det som tilltalsnamn... men ehhh
consomme är inte det nån typ av soppa?
Consommé är en klar buljong som klaras med äggvita och kalvkött. Detta får sjuda upp så att det bildar ett lock, som sedan tas bort innan servering.
oj sorry såg inte att Ab hann före, kopierade från Wikipedia