Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Fasiken Carma.. jag trodde ju du var i Borås... skjut storkjäkeln nu!
Fasiken Carma.. jag trodde ju du var i Borås... skjut storkjäkeln nu!
dukan väl åka hem till mig o låna Knut ( ja inte till färdknäppen. Till det duger han inte mycket till *s*)
Håller alla tummar jag har - o skicka SMS till mig när något händer *NYFIIIIKEN*
R rådde J att köpa mycket blommor den sista tiden. Håller med Lina- söta filmer, varma ljus o blommor f maken
jag har hela sex and the city boxen- vill du låna?
hmmm. stolpe i huvudet. låter som något jag kunde få
vilken idiot. Jag har kommit upp i brevskrivaråldern så jag skrive alltid brev när jag vill klaga. Telia är mitt senaste hatobjekt (men de gav mig 2200 istället för de 500 de ville betala först) Så skriv o klaga men be dem om utförligt svar
Hej
äntligen framme i Paris - snurrat runt i Tyskland lite för lönge men hade trevliga kupékamrater- två skådisar fr New York o två cyklister från Holland. Mycket vin och prat är aldrig fel.
Ingen carma??? Går över till mutor...om bullen kommer nu lovar jag present fr Paris
Tanker sa pa lilla Nellie. R o jag haller alla tummar vi har. Nellie-vilket vackert namn [sang av Mauro Scocco tror jag]
Vi har lamnat Paris och ar i Champagna: Forstq buteljen ar drucken... i morgon blir det gardsbesok
Vad jag förstår är lilla N på ÖS
Om ni pratar med dem- hälsa så mycket. Vi skålar till Nellie och hennes välgång i Champagne.
Det ösregnar och vi skall ut på en 5 km lång promenad till en vingård nu.
Grattis Fru T på dagen.
Här i Champagne har det varit en bra dag. Vi har varit på två besök på gårdar, provsmakat trevliga champagner. En flaska till lunch slank också ner. Nu är R ute på barbesök med en av ägarna. Snart skall vi gå o äta middag. Lite skumpa då med kanske
Tack snälla N för trevliga mejlet.
Nibla... Inga fler värkar???
Vi var på R:s gård. Skålade i hans champagne för lilla N:s lycka o välgång. Plus alla tår o fingrar. Kan man hålla något mer????