-
-
Halloj nu är jag oxå här, för en snabbis.
Håller på att tillaga dagens kulinariska lunch: NUDLAR! Det är så det får vara när tiden inte riktigt räcker till.
Välkommen hem Carma! Måste kännas underbart att vara hemma och bebis är bara ERAN *kram*
Imorse försov sig stora E och jag vaknade till ett hysteriskt skrikande, gråtande och vrålande... hade varit vaken med lillbebis mellan 2.30 coh 5 och var helt slut så jag orkade inte ens reflektera över det. Känner mig som en hemsk mamma och det blir ju inte bättre av att stora E tror att jag inte tycker om henne längre. Och så orkar jag inte ens gå upp och få iväg henne till skolan.. Hmm jaja det blir nog bra det med.
Linum: Vad är middagsfrid för något? Låter intressant i en dietists öron
-
Tezz: Ha en trevlig dag. Ser fram emot att få prata med Fru Telia eehh fru Tezz menar jag
Linum: Låter spännande måste spana in deras hemsida. Mitt mål har varit i flera år att göra en veckomatsedel att följa så det blir lättare att planera och handla och allt det där men jag har ju inte ens tid att göra själva matsedeln. Fast nu har jag börjat lite grann och är på god väg. Har en liten dröm om att göra nåt av det nångång.. som man kan använda.. hmm *hemlighetsfull*
-
Nibla: Ska tänka på dig inatt när jag är uppe och hoppas att du och lilltjejen sover gott då
Kikar gärna på veckomatsedlar!
Linum: Fnissar åt serien. Lustigt, det namnet som stod längst ner i mailet (J. W) är min kompis sambo!!
Känner din M honom???
-
höhö man vet aldrig, ibland är världen väldigt liten!
-
Hej och godeftermiddag
Ab: Tack för menymailet
Tezz: Kul med berömmet!
Här gjorde bvc oxå hembesök när W var nyfödd, denna gång får vi åka dit men jag vet inte om det beror på att det är tredje gången eller om de har slutat med att åka hem till folk.
Har ni sett gp idag? *blinkar åt Nibla*
På lördag får ni spana igen!
Nu ska jag passa på att hänga upp en tvätt medan alla barn sover! -
Nibla: Är Leffisen svartsjuk? Jag hade en katt när stora E var bebis, vet inte om hon var direkt svartsjuk men hon vaktade över E som en hök. Vi hade spjälsängen på ena sidan av våran säng, då låg katten på samma sida, sen flyttade vi spjälsängen till andra sidan sängen och då bytte katten oxå sida i sängen! Snacka om bevakning!
-
Förresten, nyblivna mammor: Glöm inte att försäkra era bebisar och skriv in dem i hemförsäkringen (inte alla bolag som kräver det men tex Trygg Hansa gör det) Lätt att glömma!!
-
Hmm nån mer än jag som har krångel med msn idag?? Och igår.. den vägrar logga in mig! *sur*
-
Ab: för gammal?? tssss