Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
stackars Linus (hunden) Hoppas han blir bra snart.
stackars Linus (hunden) Hoppas han blir bra snart.
Mornings
Flugit fr Bryssel o är nu i Hamburg. Coolt hotell med jättepool. Synd att man måste konferera
Detta är sista anhalten innan vi tar båten hem på lördag kväll.
Läste Carmas mej. Så glad jag blev att allt verkar så mycket bättre
Åh missa inte musik på+ sjön. Jag försöker gå varje år (inte förra för då var det den 25 augusti...*s*) Det är så trevligt o vackert
Morgon. Jobb idag med. Avdelningsmöte men sen blir det lite förströelse. Båttur på sjön o sen hem till kollegor. Två av dem på min avdelning är ju tyskar o bor här.
Idag kommer R hit o skall vara med i kväll. I morgon skall vi slappa (grymt spa på hotellet. Där tror jag att jag skall tillbringa min förminddag.) Sen åker vi till Kiel o tar båten hem.
Ser fram emot att tvätta
Hihi.. du måste skrämt slag på ICA så tidigt jag har varit där 08 en lördag o då var det vi o ett gäng brandmän
rätt tjötigt. Vi är ju en avdelning av synnerligen pratsamma individer. O när alla 9 (den tionde fick barn i förrgår så han är inte med)är i samma rum blir det myyyyycket prat.
Frujj- fortsätta bråka med Västtrafik. Det brukar jag göra när jag inte är nöjd. Jag laddar för ett bråk med Deutche Bahn (tåget vi skulle med till Köln bestämde sig för att gå till Amsterdam istället....)
Tjingeling. Nu är jag på färjan hem. Lugnt o skönt. Känns som jag behöver ladda energi. Det verkar som det är omorganisationer på gång på jobbet. Känner mig skiträdd för vad som skall hända- nu när jag för en gång skull kände att jag behärskade mitt jobb. Jag lär återkomma till detta- ni är ju mina favoritöron
Hamburg var en otroligt fin stad. Det trodde inte jag. Vi bodde ju suveränt- ett femstjärnigt hotell vid stora sjön. Massor av båtar o kanaler vilket gjorde staden så vacker. bra frukost med lite skumpa idag, sen till spa-delen innan vi tog tåget hit till Kiel.
Måndag är det vardag igen
låter som en perfekt lördag Linum. Var hittade du världens godaste ciabatta?
god morgon
tillbaka till vardagen. Men en bra dag att jobba på. Solen skiner och älven är blå.
Nibla- tror att vattnet har gått??? oerfaren som jag är.. märker man inte det? I alla fall... grymt nyfiken på vad som händer.
Nibla- så trodde jag det var också. Splash o sen var det klart Min kollega fick barn i fredags. Han hade högtidligt meddelat att nu skulle han gå hem för slemproppen gått....
Nides- grattis. Har ni haft en bra helg? Mysigt hoppas jag. ha en trevlig lunch idag