• Nides

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

frujj: grattis på bröllopsdagen!!!

• Nides

Carma: Oh va roligt med semester....
    NJUT!!!

• Nides

Nibla: Håller med abbe. Ibland så vill man inte och förstår inte att man sårar nån med sina kommentarer.

Dessutom så är du mer än bara gravid. Du är söt o vacker.

• Nides

Apropå böcker så är jag ju inte nån storläsare... men jag är så glad att jag har börjat läsa- Jag börja tro att anledningen till att jag itne har läst så många böcker tidigare är för det har varit dåliga! Men nu läser jag "män som hatar kvinnor" så bra!!!

efter det blir det tusen strålande sol eller nåt sånt heter det. Den har ju kommit som pocket!

• Nides

Godmorgon!!!

sista veckan... sååå himla skönt!
    Hoppas att alla har det bra.

• Nides

apropå väder, så kanske vi ska välja och sitta någonstans inomhus imorgon. Tror att det skulle regna imorn med!

• Nides

Tezz: japp det är den.

Linum: har lagt dig på min blogglista. Det hade vart kul om jag kunde sätta ut bilder på kommentarer. Då vet du vad du hade fått för bild. Har du tittat på bilderna förresten. Mums. hahah

• Nides

På lunchen idag så åkte vi gokart. I en timme så åkte jag runt o runt i en bil i hyfsat fart. Om nån vill veta så kom jag sist eftersom jag åkte in i däcken som var vattenfyllda. Jag åkte ju tre varv mindre än alla andra. Det värsta är att jag mår nu illa o har jäkligt ont i handleden.

• Nides

Godmorgon,

Carma: du har mail! Bara lite sånt som hjälpte mig på intervjun!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2