• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Carma: Har J oxå börjat jobba? N börjar på måndag nästa vecka.

• Frujj

*gäspar ikapp med Bauti*

Har just ätit frukost

Bebis snarkar i vagnen, maken är iväg på ett ärende och de två andra är på skola/dagis. Skööööööööööönt med en stund för sig själv!

Hoppas ni andra mår bra!

• Frujj

Nibla: Ja vi har tänkt vigselkyrkan, lille W är ju döpt där oxå, dessutom med samma präst som både ni och vi hade vid vigseln. Får se om det går o få honom igen, kanske inte så viktigt men hade varit lite kul kanske

• Frujj

Carma: Har oxå suttit dockad vid mjölkstationen hela förmiddagen. Eller ja, inte JAG utan lilleman.

Åh så typiskt! Ska ju på bröllop imorgon ohc då blir W sjuk!!! Ska vara tärna så hela dagen är fullspäckad och nu sitter man här med sjuk W... förkyld, feber och skriker emellanåt att han har ont i örat. Hmm funderar på om man ska rusa iväg till doktorn för o kika i örat men ibland om man är för snabb så ser de ju inget ändå. *paniiik*
    Tyyypiskt kunde inte förkylningsbacilluskerna väntat till söndag åtminstonde???

• Frujj

Jag, maken, stora E och lilla bebis ska med. Bruden är stora Es fadder så "därför" hon ska med oxå.. men lille W får snällt stanna hemma *puh*
    Får la se hur det blir nu...

• Frujj

Godförmiddag
    Har lyckats gå upp ur sängen och klä på mig, byta på och klä två barn, duscha, äta frukost, ge W frukost, plocka ur diskmaskinen och fyllt i en blankett... Wihaa! trodde det skulle vara ren katastrof på morgonen ensam med två små.. men än så länge har det gått bra förutom att Lille W är hemma sjuk idag. Men febriga barn kan vara ganska pigga... han springer mest runt och är sådär "jobbig". Petar på allt, river i en massa och håller på. Som tur är sover liten än så länge... hmm Dagen har bara börjat... hihi

• Frujj

Linum: Hääääääärligt att höra att det känns bra!

Ab: Varför surar i dag? Du får kika upp mot den blå himlen och tänka "ahh härlig höstdag idag!!!"

• Frujj

Han heter fortfarande Lilleboo... hmm satt och kikade igenom några släktforskningspapper igår för o se om jag hittade nåt kul där i, men vad säger ni om Reinhold, Sverker eller Jan-Åke??
    *brrrrr*

Just nu är resten av familjen mest inne på Oscar.. hmm och jag vill Tim el Alexander. Hehe

Svårt det här! Slutar väl med att vi får dra lott...

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2