Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Carma: Har J oxå börjat jobba? N börjar på måndag nästa vecka.
Carma: Har J oxå börjat jobba? N börjar på måndag nästa vecka.
*gäspar ikapp med Bauti*
Har just ätit frukost
Bebis snarkar i vagnen, maken är iväg på ett ärende och de två andra är på skola/dagis. Skööööööööööönt med en stund för sig själv!
Hoppas ni andra mår bra!
Nibla: Ja vi har tänkt vigselkyrkan, lille W är ju döpt där oxå, dessutom med samma präst som både ni och vi hade vid vigseln. Får se om det går o få honom igen, kanske inte så viktigt men hade varit lite kul kanske
Carma: Har oxå suttit dockad vid mjölkstationen hela förmiddagen. Eller ja, inte JAG utan lilleman.
Åh så typiskt! Ska ju på bröllop imorgon ohc då blir W sjuk!!! Ska vara tärna så hela dagen är fullspäckad och nu sitter man här med sjuk W... förkyld, feber och skriker emellanåt att han har ont i örat. Hmm funderar på om man ska rusa iväg till doktorn för o kika i örat men ibland om man är för snabb så ser de ju inget ändå. *paniiik*
Tyyypiskt kunde inte förkylningsbacilluskerna väntat till söndag åtminstonde???
Bauti: Den här kanske vore nåt?
edberg.winbasonline.se/SE/Catalog/Ovrigt_Barbapapa/BP3085.html
*fniss*
Jag, maken, stora E och lilla bebis ska med. Bruden är stora Es fadder så "därför" hon ska med oxå.. men lille W får snällt stanna hemma *puh*
Får la se hur det blir nu...
Tezz: Du har mail!!
Godförmiddag
Har lyckats gå upp ur sängen och klä på mig, byta på och klä två barn, duscha, äta frukost, ge W frukost, plocka ur diskmaskinen och fyllt i en blankett... Wihaa! trodde det skulle vara ren katastrof på morgonen ensam med två små.. men än så länge har det gått bra förutom att Lille W är hemma sjuk idag. Men febriga barn kan vara ganska pigga... han springer mest runt och är sådär "jobbig". Petar på allt, river i en massa och håller på. Som tur är sover liten än så länge... hmm Dagen har bara börjat... hihi
Linum: Hääääääärligt att höra att det känns bra!
Ab: Varför surar i dag? Du får kika upp mot den blå himlen och tänka "ahh härlig höstdag idag!!!"
Han heter fortfarande Lilleboo... hmm satt och kikade igenom några släktforskningspapper igår för o se om jag hittade nåt kul där i, men vad säger ni om Reinhold, Sverker eller Jan-Åke??
*brrrrr*
Just nu är resten av familjen mest inne på Oscar.. hmm och jag vill Tim el Alexander. Hehe
Svårt det här! Slutar väl med att vi får dra lott...