• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

ett stoooort leende

• Ab fab

bauti- varför maskin? Såg du ut som en robot
    Kul med naglarna. Mina händer skriker efter din hjälp

• Ab fab

japp plånboken rymde i förrgår. puts väck. men någon vänlig själ hade hittat den *tacksam*

• Ab fab

vilken skön dag det är ute. Ville inte alls gå in efter lunchen. idag skall jag på teater- tre kärlekar på folkteatern. O i morgon är det Håkan H på Liseberg *lycklig*

T- hoppas ni hittar ett sätt att komma överens
    frujj- kul med hudvård.gör jag gärna
    carma- hoppas du får sova lite

• Ab fab

idag åt vi lunch på mamma indien aka navkapseln. Man får maten på rostfria fat som ser ut som navkapslar

Japp varit på Zassis. Himla trevligt ställe. Käkade kanongod lunch där men inte varit där på kvällen. Gillar henne. Lunchkrogen de hade i Göteborg förut var kanon. O jag gillar hennes svar i GP

• Ab fab

va trevligt.

jag skall till Stockholm. Musical med mamma. Tommy Körberg, Helene Sjöholm och Jan Malmsjö i My fair lady. Vi skall bo nåt hotell på Strandvägen, bokat bord på Brasseri Zink på Östermalm. Lördagen blir det frukost på Xoko (choklad o champagne),shopping, middag o teater. Söndag blir det Millesgården innan vi åker hem

• Ab fab

En sak- den 31 oktober finns det naturligtvis övernattningsmöjligheter. Vi har gästrum + ett sovrum ledigt. Inga problem att få plats med åtminstone 5-6 stycken

• Ab fab

du har redan en reservation på pensionat örnnästet

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2