Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Tack
Skickar ett krya på sig till Nibla med
Tack
Skickar ett krya på sig till Nibla med
Mmmm mjukglass!!!
*rusar ner till Ikea och köper en mjukglass till Nibla och skickar över med magiska trollslag*
-mjukglassen har landat i förorten
På tal om ikea så när jag var där häromdan så köpte jag krusbärsmarmelad i deras "mataffär" - underbart god och ger härliga sommarminnnen... har tyvärr ingen krusbärsbuske i våran dunderstora (ironi) trädgård
Vad sjutton har hänt med morrongänget egentligen??
Carma: ohhh gör jag gärna!!
Krusbär - i like!!!
Hmm knasig fråga men hur skriver man "insydd över bysten" eller vadå??
något insydd överdel?
(ska lägga ut klänning)
...och jag avskyr de som har kvällsprogrammet Mix match eller vad det heter. Hennes röst -uääääääääääk
Nibla: Jag trodde det var en gris *fniss*
Hmm jag kanske behöver glasögon...
Carma: gärna!
Hmm det är ingen här som råkar känna till nån som kommer hem och gör spa, tex massage och sånt?
*surar*
Hade ju en tanke för vår ettårsdag men då hade visst Ns syster tydligen kommit på att de skulle ut med båten just då. Suck. Och N säger ingenting, bara att "det är lungt". Hrmf det är han o hans pappa som har den ju *muttrar* (de är inte inblandade...)
jaja skit i våran ettårsdag då
*surar som en treåring*
*stampar i golvet som Ab gjorde tidigare idag*
*muttrar igen*
Halloj och god förmiddag i solskenet
Har varit iväg och jobbat lite på förmiddagen, nu är det hemmajobb på eftermiddagen.
Nibla: Skönt att du känner dig bättre. Inte roligt att vara snörförkyld när man dessutom är bullbagerska. Hoppas du blir helt frisk snart. *kastar citroner och vitlök åt Niblas håll*
Ja män... surar lite extra över det där jag skrev igår eftersom vi nu ju får lägga de pengar som ev kunde gått till en romantisk (?) helg på en diskmaskin.... *muttrar* Men det kanske är trevligt att hånlga på den med som nån skrev.. hehe
Carma: Me likie Word och brukar få till det. Kan jag hjälpa till på nåt sätt? Hojta i så fall!
Är grymt sugen på glass... mmmm *rusar till frysen!!!*