Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
hej hej tjejer...
TACK ab.
Äntligen hemma. Hoppas att alla har det bra.
Linum: skönt att slippa ont inom snar framtid.
Har det blivit några bebisar ännu, har itne orkat läsa genom tråden!
hej hej tjejer...
TACK ab.
Äntligen hemma. Hoppas att alla har det bra.
Linum: skönt att slippa ont inom snar framtid.
Har det blivit några bebisar ännu, har itne orkat läsa genom tråden!
Jag är Grym..*skrattar högt*
Attans Carma, nu vann inte jag ju på din bebis!
Godmorgon,
Bauti Grattis!
Linum: Usch.. inte kul.
Ab: Tack meddl. på FB.
Idag skulle jag till jobbet egentligen men jag förlänger semestern med en dag till. Jag har haft öroninflamation. Det måste vara det jobbigaste jag har haft. På kvällarna har jag så ont så jag sitter o gråter. Igår var ingen skillnad. Sov inte en blund och jag orkar inte ta mig till jobbet. ska försöka sova.
Har iaf saknat alla. Och väntar på bebisar.
Förresten så kan jag inte fika på onsdag. Ska titta på min Måns!
Hej tjejer....
Idag är tebax till jobbet. Men har fortfarande svinont i örat. och hör knappt nåt i den. Ringde vårdcentralen men de kan inte hjälpa mig. Jag måste ju få en ny penicilinkur för att bli bättre.
Usch för vården ibland asså!
Linum: Imorse gick jag gnolade på "jag kommer aldrig, aldrig, aldrig mera ut. Det är över nu...." Förresten om det nån som är intresserad att se Stefan Andersson ikväll så spelar han på kungstorget mellan 18:00-19:00. Ur sin skiva nr 90 kleist! Såååå bra!
Hoppas att bullmammorna mår bra.
Vilken tid är fikat imorn? För jag ska inte träffa J förrän 18:30 på kungstorget och jag vill ju träffa ER!
Linum: hoppas att du får tid snart.
Tack alla.. jag hoppas oxå att jag ska kunna höra igen.
Ifall det blir vid 17 imorn så kan jag iaf vara med er i en timme.
Godmorgon allihopa!
Ännu en dag med smärta i örat....
Nu har jag fått tid hos vårdcentralen iaf. Klockan 11:40. Så jag måste ta mig dit från torslanda till masthugget och tebax. Dags för körkort tror jag. Det tar mig "bara" 50 min dit och 50 min tebax. tjohoo!
Jag har sååå ont så jag vill sitta o gråta!
Företagshälsovården hjälper ju inte mig eftersom jag är konsult! och man måste gå till den vårdcentral som man är tilldelad. Jag tre andra vårdcentraler som är närmare där jag bor men jag tillhör masthugget! Jag vet inte hur de har gjort indelningen!
Inte kul med öronsmärta....
Förlåt om jag gnäller. Men jag inte gör det så tror jag att jag måste gråta!
Tack Ab.
Carma: Annars kan du ju vänta med det tills den 18:e. Det hade ju vart en härlig 1-års present till ER!!!