Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Nibla: Har ni skickat in era papper ännu?
Nibla: Har ni skickat in era papper ännu?
Tezz: Synd att inte Linum hänger på tråden idag. Hoppas på att få arbetsgivares underskrift idag och få iväg det.
Vilket pisseväder det blev. Hoppas det hinner lätta tills jag ska åka in till Göteborg.
Linum: Synd att du inte hinner komma idag. Det får bli nästa gång.
Ab: Härligt!! Hoppas det fortsätter med det tills jag kommer in.
Dags att bege sig till bussen. Vi ses snart.
Godmorgon
Kul att se er om än bara en kort stund. Det var nog tur att jag åkte hem med maken för jag blev snabbt sämre så snart jag satt mig i bilen. Var ganska risig igår kväll och la mig kl nio. När jag vaknade vid tvåtiden var jag ännu sämre och lite sur för att jag åkt på såpass mycket iaf. Imorse när jag vaknade kände jag mig redan mycket bättre. Men idag blir det nog att fortsätta kurera mig i soffan tror jag.
Ab: Ja, han överlevde. Men tycker väl att det är en skum känsla när man inte har en aning om hur det har gått egentligen. Vi hoppas bara nu att inte han har blivit smittad av oss så han får vara frisk nästa vecka.
Frujj: Vilken rolig kommentar av din dotter.
Tezz: Tänkte precis fråga hur det hade gått med lådan, men såg den på dig blogg. Den blev ju jättefin. Blev inspirerad att fortsätta med mna planerade lådor, men ska nog inte pyssla idag.
Nibla: Hur går det med dina handleder och svullnader? Har tänkt på dig, men hann inte fråga igår.
Ab: Tack, det låter bra. Ska förmedla det till maken.
Ab: Vilka härliga bilder från er resa.
Skulle inte ha skrivit att jag kände mig mycket bättre. Det var bara halsen som var bättre. Har legat och sovit hela dagen. Piss och vara sjuk. Jag hade ju planerat en massa annat på min semester.
Ab: Ha en trevlig semester!!
Hejsan
Har precis vaknat och ätit frukost. Sov inte så bra inatt. Känner mig något bättre idag, men å andra sidan gjorde jag det i går också när jag vaknade. Känner att jag nog får ta det lungt idag också iaf.
Frujj: Inget kul alls att vara sjuk på semestern. Jag som dessutom aldrig brukar bli så här utslagen heller av en förkylning. Liseberg och högsäsong är ingen rolig kombination.
Vill också passa på att önska trevlig semester till er som har det snart. Speciellt till Tezz som får passa på att njuta fyrdubbelt på sin korta semester.