• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Abbe: Tack!

Oj, Såg att jag skrev HAN på Frujjs bebis! *fniss* Va lustigt!

• FruTez

Hej Carma! *vinkar* Det sägs ju att om man "idkar älskog" så kan det sätta igång allt! *fniss*

Vilka är det som ska fika på onsdag? Jag vet inte ifall jag kan längre! Måste träffa mamma någon dag denna veckan och hjälpa henne med en sak... Fast jag kanske kan ta det i helgen, jag vet inte än!

• FruTez

Hihihi! *fnissar åt Carmas kommentar om att Nibla får sitta som enhel karl och låta magen hänga ner mellan benen*

Carma: Det har ju varit jättelugnt på husfronten under semestern, men nu börjar det sakta rulla på igen. Annars så har maken gjort ett jättejobb tillsammans med svärföräldrarna och byggt hela garaget själv, även om det är mycket kvar. I helgen var vi där och målade. Har ont lite varstans idag och då har ändå panellocken legat på ställningar och inte varit uppsatta. Bävar inför den dagen vi ska måla hela huset!! *brrr*

Jag hade gärna åkt till Niblas altan, men har ju som sagt igen bil längre... *putar med underläppen* Har ingen lust att ta tåget och krångla med kollektivtrafiken...

• FruTez

Abbe: Jo, men sedan ska man ju ta sig ifrån stationen till huset också. Dessutom ska jag ju ta mig från stationen i gbg och hem också... Känns inte så lockande!

Slutar strax! KRAAAAAAAM!

• FruTez

Hej tjejer!

Jag hinner tyvärr inte komma till fikat imorgon! Fattar inte varför det alltid blir så här... förra veckan hade jag INGET att göra, denna veckan ALLT!!

Jag skulle verkligen vilja fika med er... *muttrar* Måste vara hemma, det kommer en kvinna imorgon för att titta på vår lght. Vi har sagt upp lägenheten så det är bäst nu att huset blir klart i oktobet! Sedan kommer det en besiktningsman för att göra en för-besiktning på lyan på torsdag och senare på kvällen kommer det en kvinna till för att kolla på lägenheten. Idag ska vi till mamma och på fredag fyller mamma år och då ska vi ut och äta... shit! När ska jag hinna börja packa???!

Krya på er era sjuklingar!

• FruTez

Inga bebisar än?

Nides: Enligt reglerna så ska du kunna söka vård precis var du vill, men det hjälper ju inte när vårdcentralerna är dumma i bollen och vägrar ta emot en... Hoppas att du får medicin som hjälper meddetsamma!! Din stackare... *klappar på huvet*

Hade gärna fikat med er idag, men måste hem. Det kommer en och ska kika på lyan, men det tror jag att jag skrev om igår. Känns konstigt detta... det är ju liksom MIN lägenhet? Inte kan väl någon annan bo där? Hehe! *kluven*

Abbe: Var köpte du den där DU & JAG boken? Har desperat letat efter nått att ge till maken... kommer inte på nått juh! Kommer bara på saker som han kan ge till mig... hehe! Men det vill jag ju inte att han ska veta, för jag vill att han ska tänka ut nått själv!

• FruTez

Abbe: Tack! Måste kila bort och kika på en sådan, *me likie*

Linum: Du har mail!

• FruTez

Nån som har tips på nått bra ställe i stan som

• FruTez

Ops! Det gick iväg?! Försöker igen...

Jag skulle behöva tips på nått bra ställe i stan där man kan köpa bikiniunderdel... gärna nått ställe där de säljer i större storlek än XS eller S. NÅn som har nått tips?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2