• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Nides: Usch och fy!! Tur att du gick till läkaren igen! Krya på dig vännen... *kramar om*

Undrar hur det är för Addiz på landet?

Glöm inte att ni gärna får tipsa mig om affärer som säljer bikiniunderdelar!

• FruTez

Nibla: *fnissar* Du e för rolig!
    Den bikinin som jag har är köpt på Chia. Den är såååå ful!! När man har den storleken som jag har i överdelen, så finns det inte mycket att välja på. Funderade på att köpa en överdel på bravissimo på nätet och sedan köpa en underdel i göteborg. Vem vet, de kanske har fått in nått nytt på Chia. Undrar ifall man kan köpa bara underdelen där? Får ringa och fråga... Fler tips? Hur är storlekarna på tex. Lindex? Tänker då på bikinitrosan!

• FruTez

Nibla: Hmm... har inte tänkt på det! Jag får helt enkelt ta en shoppingrunda på stan och leta! Jag är helt shoppinggalen just nu... men har inte riktigt pengarna för det. Måste ju spara! *slår mig själv på fingrarna* Men så fick jag tillbaka 2 tusen på skatten *yay* och Hopsan, "råkade" hitta en jättefin jacka igår! *skratt*

Hur är det annars då? Hur går det med vickarien?

• FruTez

Hej tjejer!

Hoppas ni hade trevligt på fikan igår, hade gärna velat vara me... Hoppas på nya fika snart! Nästa vecka är jag i stort sett fri!?!?!

Abbe: Tänk va tiden går fort! Vi firar 1-års bröllopsdag och 2-års BT dag iår!

Va ska vi hitta på för skoj då måndag den 25:e? Då har ju några av er ynglat av sig så det blir nog svårt att åka bort...

Igår var det ett par o kikade på lght. Vi försökte även sälja in vår tvättmaskin och diskmaskin. Så slipper vi flytta på dom, hehe! Det kommer även ett par idag, blir intressant att se vilka dom är...

• FruTez

*fniss* Först läste jag fel... att Abbe hade bebis också! Glöm inte Frujj också!

Nån som har tips på ett vin som går att lagra i 18år?

• FruTez

Vi kan väl kolla lite närmare den 27:e och se hur läget är med bebisar och så... Är vi hos Abbe blir det långt för Frujj, är vi hos Frujj blir det långt för Nibla och Carma... Är vi hos Abbe så blir det också långt för mig, ifall jag inte kan få åka med någon från stan. Vet inte heller hur det är med flytt och sånt för mig just då i oktober. *säger med kraftig brytning* Letz seee intå dthe future!

Abbe: "vår" massagetant kommer på torsdag, nästa vecka och masserar alla oss!

• FruTez

Linum: Håller med om att ifall man vill komma så ordnar man det! Jag vet att jag inte flyttar till Afrika, men jag tycker inte det är så kul att åka kollektivtrafiken. Att åka i nästan 2 timmar, för en stunds fika, känns inte så lockande. Så ifall jag kan klämma in mig i någon bil så tackar jag inte nej till det! Måste ju få säga vad jag tycker...

• FruTez
    Linum skrev 2008-08-14 11:47:13 följande:
    Oavsett hur man än gör blir det långt för alla parter. Man får väl göra det bästa av situationen och hoppas att nästa date kan hållas hemma hos en själv eller i alla fall i närheten.
    Att det blir långt för alla, det var ju just det som jag skrev om och att vi kan ju kolla lite närmare fram var vi ska va....
  • FruTez

Måste bara klaga lite. Blir så trött en del ibland.... Om man inte tycker likadant, varför ska de då forts. att tjöta på en? Jag tycker som jag gör och accepterar ju andra som tycker som dom gör. Ibland känns det nästan som att man måste försvara sig om fjuttsaker... så onödigt juh! *suck* var bara tvungen att skriva av mig litegrann om en kompis som ringde nyss!

Carma: Ja, att ta BT-tvåårsdagen en helg är ju jättebra! Då kan jag ta bilen och slippa att åka kollektivt (som jag förövrigt Avskyr att göra, speciellt eftersom jag är så van att åka bil, men man vänjer väl sig efter ett tag) Dessutom kan man ta det lugnt och fika lääänge!

FRujj: När hade du bf? (heter det så?) Beräknad födsel.

• FruTez

Är lite trött på denna diskussionen om långt eller inte...

Jag sa bara att JAG tycker det är långt att åka kommunalt till Abbe från där jag kommer att bo i framtiden och att jag därför gärna åker bil! Det är faktiskt långt! Jag vet inte ifall jag kommer ihåg fel nu, men jag skrev inte att jag INTE vill åka dit... *suck*

Va är detta idag...???

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2