Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Det är nog ingen bra idé...
Jag ska förresten bli opererad på Carlanderska istället. De hade kortare väntetid. Nu ska jag bara ta reda på exakt hur kort den är...
Det är nog ingen bra idé...
Jag ska förresten bli opererad på Carlanderska istället. De hade kortare väntetid. Nu ska jag bara ta reda på exakt hur kort den är...
Carma: Du sitter väl inte och klämmer nu så att bebis kommer det datumet du själv har gissat?
Jag ska försöka komma och fika imorgon, men jag måste känna efter ordentligt först...
Jag kommer också, om inget oförutsett händer (typ att jag svimmar av smärta på vägen hem...)
*skickar en slängkyss till Abbe*
Tezz: Gå till Victoria borta vid S. Larmgatan (?). De har väldigt fina bikinis. Annars är Taillissime ett hett tipd. La Redoute fast större storlekar.
Jag ska kolla på ditt mail strax och konferera med tv-tittaren.
Storkbesök i natt - någon?
abbe: Tänk köfte, dolmar etc. Medelhavsmat med balkan stuk och turkinspiration. Mycket grönsaker. Hänger du med?
abbe: Jag kollade på det igår, men filen har ett dumt filformat, och även om jag använder ett annat filformat blir det väldigt suddigt. Jag ska försöka igen.
Abbe: Jag har försökt med vistaprint, men det blir inte bra... jag förstår inte riktigt hur en bild som är 1x1,2 cm kan fylla hela bilden och ha för låg upplösning när den är 300 dpi... blä.
Kan nog inte hjälpa dig om du inte hittar en bättre bild (större med högre upplösning).
tezz: Vi pratade igår om att göra något mysigt, typ uggla i någons stora soffa, äta gott etc. Jag föreslår hemma hos nibla, abbe eller carma (så slipper de att åka långt med bebis, om de ska med).
frujj menar jag... abbe har ju redan r...
Tezz: Du flyttar inte till Burkina Faso... Så långt är det faktiskt inte!
Alla bebisar har pappor också. Låt oss inte glömma det