• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Nibla: Nä, den bullen kommer nog inte mumsas upp, fastän den kommer att var så söt och go! Hihi!

• FruTez

Frujj: Lät jag anfådd? Hehe! Jag var på väg till spårvagnen och kom på efteråt attj jag måste låtit väldigt anfådd.

Anna i morrongänget berättade att hon alltid håller andan när hon åker igenom Lundbytunneln. Då kom jag att tänka på mina tvångstankar... hehe! Så jag ringde in och kom med. Jag berättade att i vårt sovrum har vi en hel vägg med garderober. Jag måste stänga dom innan jag somnar. Ibland glömmer jag bort det och ligger där under mitt varma mysiga duntäcke. Ser jag då en dörr på glänt så måste jag ta mig upp ur sängen för att stänga den.. hehe! Alla har vi väl nån sån tvångsgrej eller hur tjejer?

Nibla: Jisses, vilken rolig BM!! *skrattar*

• FruTez

Nibla: *fnissar* Det passar definitivt in i den kategorin! En annan sak jag gjorde förr innan vi skaffade diskmanskin. Om jag tex. kokade pasta ock diskade samtidigt så var jag tvungen att ha diskat klart allt tills pastan var färdigkokad! Haha! Fast det var ju bara bra, för då gick det undan med den tråkiga disken!

• FruTez

*fnissar* F´låt för mina stavfel... har lite mycket att göra på jobbet och hinner inte alltid skriva så noga. Såg att jag skrivit diskMANskin! *fnissar*

• FruTez

Sen är det tydligen en skapardag på Arkivet nu på lördag. Allt man gör i butiken får man ta med dig hem - kostnadsfritt! *pysselsugen*

• FruTez

Hej tjejer!

Hoppas allt är väl med er! Idag är det fredag, yay!

Kort minne, Frujj: Har du gått över tiden nu med ca tre dar?

Nibla: När var du beräknad?

Måste hålla koll på er juh! Hihi!

• FruTez

Igår var jag så trött, så när jag la mig så orkade jag bara läsa två rader i boken. La ifrån mig boken och somnade! Släckte inte ens lampan, hahaha!

• FruTez

Frujj: Oj... förlåt... *gömmer mig av skam i en vrå* Jag ska inte fråga igen... *snyftar* Det var absolut inte meningen att ställa samma fråga som massvis med andra personer som jag inte känner frågat dig... jag förstår nu att det kan kännas jobbigt för dig, men det är bara för att jag bryr mig... men jag ska inte fråga igen, du får helt enkelt berätta när du känner för det... Dessutom så vet åtminstonde jag iaf. (kanske de andra som också frågat inte vet nått) att det bara är en prel. beräkning och att bebisen inte kommer på beställning. Tänk va bra allt hade varit då för er, antar jag! Däremot är det intressant att veta dagen, för då har man ju nått att utgå ifrån. Ju fler dagar efter beräkningen så närmar ju sig den stora dagen....

• FruTez

Jag tycker bara det är så roligt detta med era kommande bebisar, men om det är lite jobbigt, så ska jag iaf. sluta att tjata på er... vilket jag inte tycker att jag gjort...

Ibland så blir jag bara så trött på att få sig en snyting på tråden. Får väl en till efter detta... förstår att folk har rätt att skriva va de tycker och tänker, men jag vill bara väl! Oavsett om det gäller bebisar eller annat tjafs...

*går och gömmmer mig, för det blir ju bara fel oavsett juh... *

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2