Hittade min pojkväns psykologpapper....
När jag städade idag så hittade jag min pojkväns psykologpapper från den tiden han var deprimerad. Han är det till och från och har det tufft periodvis. Dessa papper var naturligvis inte menade för mig coh vet att jag inte skulle läst men det blev oundvikligt då jag undrade vad det var för papper som låg i en byrå och efter att ha öppnat blev jag totalt chockad..
Papprena handlade om hur han upplever sig själv och sin omgivning osv. På frågan om vilka upplevelser som har påverkat hans liv skrev han på första plats när hans seriösaste tjej gjorde slut med honom, därefter kom föräldrars förväntningar osv.. Det som sårade mig nåt oerhört var att han skrev om uppbrottet från ahns flickvän före mig var en stor händelse, inte tex att han träffat mig, bor med med osv...
på frågan om mina livsregler skrev han "du bestämmer".. jag vet att han tycker jag är pushig och bestämd, detta var också spom ett slag i magen.... och på viktoiga personer skrev han vår hund först, sen kom jag....
jag fattar inte varför jag såg dessa papper. det är så fruktansvärt sorgligt att han känner så här och vad är jag för honom??
vet inte varför jag skriver detta här ens, men kan inte komma på någon i min närhet jag skulle vilja berätta detta för. skäms för mig själv och för att jag är jag.