Inlägg från: missbilly |Visa alla inlägg
  • missbilly

Maj 2009

Här är en till som står som brud den 23 maj (mest troligt).
    Har inte planerat nått ännu... mer än vilken kyrka det blir.
    Det var bestämt redan innan vi förlovade oss
    Men den är inte bokad än eftersom vi inte är helt säkra på att det blir 23.
    Det datumet är min önskan då det blir exakt ett år efter förlovningen (är lite gammalmodig på så vis jag o min sambo).
    Längtar efter att få sätta igång o planera ordentligt fast min sambo har fått för sig att det räcker att börja 3 månader innan Jag håller INTE med honom, så jag sitter o kollar på internet o funderar dagligen!

• missbilly

Lantzakeri: Finns många fina på tradera som är helt nya o inte så dyr!! Värt att ta en titt!
    Tror de är från Kina i alla fall...

• missbilly

Jag kollar brudklänningar var o varannan dag jag.
    men det kommer nog dröja till ett bra tag efter nyår innan jag köper nån eftersom jag "måste" gå ner i vikt först.
    Fick barn för ca 2 månader sen så jag vill ner till min normalvikt innan jag fixar klänning.

anja1661: Bra sida!! Fler tips tack!!

• missbilly

Nästan alla våra nära o kära vet att vi ska gifta oss med de vet inte när!!

• missbilly

Åhh vill bara planera en massa och prata med alla om det men vet inte riktigt vem jag ska välja ut att prata med!!
    Sambon kommer kapa av sig öronen om jag ska prata med han "redan".

Vi har inte skrivit klar gästlistan än men tror det kommer bli 70-80 pers
    Budget har vi inte räknat på än men hoppas på att klara oss på 50 tkr, o då är det ingen resa medräknad.

• missbilly

skruttgumma: Låter som vi har samma "problem" med våra respektive!!

Jag har massa funderingar på vem /vilka vi ska ha som brudtärna o toastmaster....
    Ska man ha samma eller olika?

Vi har oxå lite problem med vilka vi ska bjuda o inte... Ännu har vi inte skrivit upp tex min morbror + kusiner o kusinbarn... vet inte om vi ska bjuda dem då vi inte har mycket kontakt.
    Sen så har sambon massor med vänner o det är ju jätte svårt att veta vilka vi ska bjuda, eller om vi ska ta oss råd att bjuda alla...

• missbilly

Hur kommer ni göra med ringar??
    Är det bara ni tjejer som ska ha vigselring eller ska era män oxå ha???

• missbilly

Jag tror vi kommer ha varsin ring.
    Men hittar nästan bara vigselringar till tjejer... vill ju ha matchande ringar o det verkar bara finnas som förlovningsringar...

• missbilly

Vi kommer nog oxå ha vitt guld, eller vitt och rött då våra förlovningsringar är i både vitt o rött.

Nån som vet bra sidor med snygga ringar??

• missbilly

Vad långt alla har kommit i planeringarna...
    Jag har knappt börjat. Har bara typ 1 000 000 idéer o funderingar.

2/5 förstagångsbrud
    2/5 Tx2
    9/5 soon and very soon
    23/5 missbilly

Svar på tråden Maj 2009