Maj 2009
Tx2: Så kunde ju kantorn sagt det istället! Då hade jag inte blivit så chockad. Det är en vigselgudtjänst osv för när jag talade med honom verkade det helt kört med allt annant än psalmer!
Tx2: Så kunde ju kantorn sagt det istället! Då hade jag inte blivit så chockad. Det är en vigselgudtjänst osv för när jag talade med honom verkade det helt kört med allt annant än psalmer!
Tack för era svar, behövde bara skriva av mig eftersom jag tyckte att kantorns bemötande var svalt. Han ringde just och var trevligare, han förstod nog att jag tog illa upp! Så nu känns det bättre!
Tack Moninan! Jag ska stå på mig! Har själv tänkt att gå ur kyrkan efter vigseln. Har tänkt på detta länge och nu ska det bli av. jag gifter mig enbart i kyrkan för att jag tycker att det är en fin tradition!
Vi ska bara bjuda de personer som vi umgås med, därför blir det mest kompisar. Varför bjuda in släkt som man aldrig ser eller hör av annars?
Vi har samma koncept som Moninan. Det gäller som sagt att låta bli att vara ett sånt kontrollfreak som man alltid annars är! och kunna slappna av och bara njuta av dagen!
Trist skruttgumman! men tänk på att man kan inte välja sin släkt men du har valt din m2b!!!!!!
2/5
förstagångsbrud
Tx2
9/5
ElinPierre
anja1661
montpellier
soon and very soon
16/5
artist
Magglo
Skåne09
sweetsun
Tjolinti
22/5
LillEm
23/5
csn83
Daniels B2B
fröken sjunfors
helle78
Leeeloo
missbilly
skruttgumma
Skille
Bröllop år 2010
30/5
blivande fru westman
efternamnsbyte
Kärlekensskull
lilla fröken fräken
malsan
mammahjärtat
Nalle Puh 40
karni5
och nu är vi med också!
Vi ska ha med våra egna barn då 1,5 och 4 år och sedan syskonbarnen som är 8,14,19,23 och 21. Nästan alla våra kompisar har barn och när vi berättade att vi ska gifta oss ville ingen av dem ha med sina barn, så det gick ju smidigt. Annars är det jättesvårt hur man ska göra. Vi ska ändå skriva i inbjudan att barn är välkomna till kyrkan men ej till festen.
IMittEsse: Din klänning var jättefin på dig inte alls för djup urringning, kommer det sedan ett halsband till syns inte urringningen så mycket heller! Vi ska nog också ha Nothing else mathers som bröllopsvals!
fröken sjunfors; Min frisör ska göra en provuppsättning innan. Detta ingår i priset som för detta och make på bröllopsdagen blir 1845 kr
SweetSun: Jag tycker "Only you" är klockren!
Vi ska nog ha Love and marriage med Frank Sinatra, men vi tänker ju främst på TV såpan "Våra värsta år" förstås! vill ha lite humor i slutet efter all press i kyrkan.
Både jag och min m2B kör GI metoden sedan 1 mån. Går ner sakta men säkert utan någon större ansträgning faktiskt.