Upp och ned, hit och dit
Hej på er tjejer!
Jösses vad ni skrivit, tog lite tid innan jag hittade den nya tråden!
Jag är nog väldigt ostrukturerad och obeslutsam i största allmänhet
Sitter nu och försöker komma på vart vi ska åka v. 35. Ni kanske minns att vi hade tänkt oss Kreta men tror att det blir svårt att vara borta en hel vecka (hade tänkt oss charter isf).
I alla fall bokat resan till Jämtlandfjällen nu, 16 timmar på sittplats, jippie! Tyvärr så får man inte boka sovvagn om man har vovve med sig. Och flyga inrikes vill jag inte med tanke på utsläppen. Vi hade ju tänkt att åka till Abisko först men 24 timmar på tåg med sittplats och kissnödiga hundar känns som att utmana ödet.
I övrigt också planerat in en helg i havskajak i Göteborgs Skärgård. Har sett alldeles för lite av dem delarna trots att jag bor precis i närheten så det ska bli mysigt (hoppas att det blir bra väder bara).
Men nu åter till vecka 35. Tror jag kommer vara helt slut efter vandringen och vill helst bara åka någonstans i fyra dagar och typ ligga vid en pool. Är dessutom ett plus om inte resan kostar alltför mycket, men det måste vara "garanterad" sol. Har funderat på Alicante, ngn som varit där? Andra tips?