• Lapinette

Upp och ned, hit och dit

Japp, tiden går och det är dags att öppna en ny tråd för alla res, mat och vinsugna.

• Svar på tråden Upp och ned, hit och dit
  • bridesilly

Kanske kan hoppa in i den här tråden och höra om det är någon som har besökt cypern och kan tipsa om saker att göra där på sin bröllopsresa?

• Lapinette

Har tyvärr inte varit på Cypern men kanske någon annan som kan hjälpa till?

• Piggelin1

Nu har jag hittat hit

Snart kommer min resumé från Smögens Havsbad - fast ikväll ska jag iväg & se Sex & the City-filmen, så det får bli imorgon

Bridesilly - har inte heller varit på Cypern, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig heller.

• tolonta

Oh, Smögens havsbad... Har preciiiiiis (för typ en minut sedan) fått bekräftelse på vår bokning där, åker dit några dagar strax efter bröllopet som en "mini-resa", och tar en längre resa i vinter...

• Telemarkgrrl

Åh, ny tråd, vad kul! Och ännu ett bra trådnamn.

Jag har i och för sig varit på Cypern men låg bara på stranden. Jag är så LAT på semestern.

• Lapinette

Har precis lunchat med Telis och pratat semesterminnen. Ahhhhh Sydafrika, aaaahhhh Cinque Terre!!! Nostalgisk till tusen och inte alls på jobbhumör. Vill bara ut i solen och dricka vin.

• Mikabella

Hej..får jag vara med?...En modegalen fashinista med två fötter på jorden..gärna iklädd träningskläder och med en stor passion för god dryck..gärna champagne o vin. Älskar att laga mat!!

• Lapinette

Här är alla välkomna! Speciellt om man har en förkärlek till vin och champagne .

• Mikabella

Haha fashionista ska det ju stå...

Kan ju börja fråga om råd direkt...Vitt vin som funkar på en picknick med mumsiga smörgåsar fyllda med mozarella, ruccola, galiamelon, parmaskinka och cashewnötter?

• Lapinette

Den som är bäst på kombinationen mat och vin är Rosen men hon ligger magsjuk just nu.

Svar på tråden Upp och ned, hit och dit