Inlägg från: Mlle M |Visa alla inlägg
  • Mlle M

Upp och ned, hit och dit

nennessjuttioatta: Hoppar in har pa traden som jag bara "hamnade pa" Rainbow room i NY ar verkligen inte sa fantastiskt som det later; - ett typisk tourist-trap. Har varit dar pa middag och maten ar verkligen ingen hojdare aven om utsikten ar fantastisk.

• Mlle M

nennessjuttioatta: sorry om jag bara hoppade in spolierade era planer....Jag funderar lite; har varit mycket i NY men kan inte komma pa nagot pa rak arm och jag var med min ex pa Rainbow Room och vi var INTE nojda och jag har hort vanner som bor i NY saga att det verkligen inte ar nagon hojdare for mat! Baren pa Peninsula hotel har superfin utsikt men det ar ju bara en bar... ; - men kanske kan vara nagot for ett glas bubbel med utsikt?!

Chanterelle www.chanterellenyc.com skall vara jattebra, Restaurang Craft vet jag ar jattebra.

Kolla pa restaurangerna som ligger i Colubus Circle sa tror jag att det finns nagra stallen med fin utsikt. Ledsen att jag inte har nagot super-hot tips men ville bara lagga in en liten "varning" for Rainbow Room

Svar på tråden Upp och ned, hit och dit