Upp och ned, hit och dit
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Har kollat upp den, verkar grym! 12 megapixlar och allt.
Denna har jag, tycker den är suverän: www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h000053SUPUoS&CatalogCategoryID=N2bD4QFHxiEAAAEOdk1ZtSy.
Mannen är ansvarig för "handväskan" när vi har kameran med oss
Ab fab - Jag bara älskar den boken! Man blir ju så sugen på att bara ha obegränsat med pengar och flytta dit och njuta av mat och dryck
Ab fab skrev 2008-07-04 13:39:08 följande:
Låter mysigt. Har varit i Provence men måste säga att jag gillar Bretagne mer. Kan dock bero på att vi hamnade på ett riktigt turistställe i Provence medans i Bretagne var det bara vi och fransmän.
Det är så svårt att hinna med allt man vill! Resa står högst på min och makens prioriteringslista men man har ju så lite semester...
En per månad är perfekt, då kan man "beta" av allt från Köpenhamn till Tbilisi. Nu när jag pluggar har det varit svårt för oss att resa så mycket som vi velat men så fort jag är klar så ska vi ändra på det.